(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка ГБО 2 покоління на Шевроле Авео Т250

Установка ГБО 2 покоління на Шевроле Авео Т250

Нестабільність економіки і стабільність зростання цін на бензин змушують багатьох автолюбителів переходити на газобалонне обладнання.

Ми не станемо довго теоретизувати на цю тему, проте вигода від установки ГБО, навіть застарілого другого покоління в наявності.

Навіть на такий немолодий автомобіль, як Chevrolet Aveo T250.

авео с гбо

Навіщо ставити ГБО 2 На Авео. Кишенькова економіка

І все ж деякі дані, що говорять про економічну ефективність після установки ГБО 2, ми наведемо. На 2020 рік середня ціна літра бензину за офіційними даними становить:

  • А-92 — 25,14 грн;
  • А-95 — 26,15 грн.

Ціна на газ коливається від 10,5 до 13 гривень залежно від заправки та регіону. Що з витратою? Шевроле Авео на бензині бере по трасі в середньому від 7 до 8 літрів, на газі — від 8 до 9. У місті витрата зростає до 11-12 літрів на бензині і до 14 літрів на газі.
Нескладно порахувати, що економія при такому розкладі виходить в межах 80 гривень кожних 100 км.
Звичайно, окупність газової установки залежить і від щоденного пробігу, і від ціни самого обладнання, і від ціни за установку. Але ми спробуємо піти самим бюджетним шляхом, все зібрати по частинах і встановити ГБО на Авео своїми руками.

Що потрібно для установки ГБО на Авео Т250

Можна звернутися у фірму, яка продасть все обладнання, сама все встановить і налаштує, але в цьому випадку період окупності ГБО триватиме до невизначеного часу. Словом, мінімальний набір, який потрібен для запуску газобалонного обладнання, наступний:

  1. Балон. Як правило, його встановлюють в багажнику на місце запасного колеса.
  2. баллон в багажнике
  3. Це великий мінус, оскільки запаска в цьому випадку буде займати половину багажника.
  4. запаска
  5. Оптимальний варіант - розжитися докаткою.
    докатка
  6. Інжектор-змішувач з антихлопковим клапаном.
  7. Емулятор форсунок, який буде робити вигляд, що працює впорскування. Насправді працювати буде ГБО.
  8. Пристрій потрібно для того, щоб ЕБУ не змінювало налаштування і не видавало помилки.
  9. Газовий електроклапан з перемикачем.
  10. Редуктор газовий.
    редуктор
     
  11. Емулятор датчика кисню.
  12. Дозатор газу.

Комплект перехідників, фітингів і шлангів. Він повинен відповідати розмірам конкретного обладнання.
комплект
Ще знадобляться обтискні Хомути, можливо, якісь дрібниці. Як бачимо, друге покоління ГБО не надто складне в плані електроніки, але встановлювати його потрібно вкрай акуратно.

Встановлюємо ГБО 2 На Авео Т250

Установку будемо починати з балона. Якщо фінанси співають романси, краще купити б/в-шний балон.

баллон б/у

Рівень зносу у них мінімальний, але необхідно оглянути його зсередини, наскільки це можливо, щоб не було іржі.

прогрунтованный баллон
Балон повинен бути переґрунтований зсередини. Тоді є гарантія, що корозія не з'явиться.
Оглядаємо заправний вузол і датчик рівня газу. Поплавок повинен ходити легко, без єдиного заїдання. Звертаємо увагу на відсікач. Це простий штифт, який перекриває доступ газу, коли в балоні залишається менше 10-12% вільного місця.

клапан
При заправці газом часто чути характерний тріск. Це працює відсікач. Він не дає заправити в балон занадто багато газу для того, щоб при нагріванні газу було місце для розширення.
На крайній випадок передбачений аварійний клапан, який знаходиться в модулі датчика рівня палива. Якщо тиск газу буде перевищувати норму, клапан стравить зайве у внутрішній простір балона-бублика. Зайвий газ буде йти під машину через отвір в днищі багажника, яке ми підготуємо. А саме внутрішній простір бака має бути закрито кришкою, щоб зайвий газ не надходив в салон.
Тепер встановимо заправний штуцер. Він може бути розташований де завгодно-хоч на бампері,

на бампере
хоч на нижній частині спідниці бампера,

юбка бампера
хоч біля горловини бензобака.

лючок бензобака
Висвердлюємо отвір для штуцера, встановлюємо його, не забувши змастити мовілем просвердлені отвори, щоб не розвивалася корозія.

мовиль
Єдиний мінус установки заправного штуцера під лючком бензобака — доведеться при кожній заправці вкручувати перехідник, потім ховати його в багажник.


Обробляємо встановлений штуцер з-під колісної арки, зсередини, мовілем або будь-яким засобом.

изнутри арки
Простягаємо газову трубку в багажник через одне з чотирьох отворів, заглушених гумовими пробками.

отверстие
Отвір можна облагородити розрізаним уздовж шлангом, через нього також буде виходити надлишковий газ при необхідності.

уплотнитель
Прикручуємо балон на посадочне місце запасного колеса. Тільки доведеться знайти болт довше.

прикручиваем баллон
Тепер встановлюємо модуль безпеки і рівня газу в балон. Паливозабірна трубка повинна дивитися строго вниз.

газозаборник
Закріплюємо модуль на баку через прокладку.

модуль
Тепер простягаємо газову магістраль під днищем в підкапотний простір і кріпимо трубку до кузова спеціальними затискачами.

хомуты и трубка
Встановлюємо газовий редуктор в будь-якому зручному місці. Найчастіше його ставлять на моторному щитку.

редуктор на щите
Іноді на кронштейнах радіатора.

на радиаторе
Тепер можна підключати шланги системи охолодження.

шланги

Антифриз в цьому випадку буде виконувати роль нагрівача редуктора. Ми ж пам'ятаємо, що поки редуктор не прогріється до 40-45 градусів, він не зможе переводити паливо з рідкого в газоподібний стан.
Залишилося під'єднати всі електричні роз'єми, встановити в зручних місцях емулятор форсунок…

эмулятор1
... і емулятор датчика кисню.

эмулятор2
Ще необхідно встановити реле, яке буде відключати бензонасос при переході двигуна на газ. Це потрібно для того, щоб, по-перше, зберегти ресурс паливного модуля в бензобаку, а по — друге, щоб бензонасос не згорів, коли в баку залишається мало бензину - паливо служить Йому і охолодженням, і мастилом.
Залишилося встановити кнопку управління ГБО в салоні.

кнопка
І налаштувати апаратуру. Але це вже зовсім інша історія.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.