(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

ГБО 4 на Джилі МК. Поганий пуск і ремонт редуктора

ГБО 4 на Джилі МК. Поганий пуск і ремонт редуктора

Установка газобалонного обладнання 4 покоління навіть на такий недорогий автомобіль як Джилі МК, рішення, мабуть, правильне. Однак і ГБО 4 не завжди може вирішити всіх проблем як з витратою палива, так і з коректною роботою і пуском двигуна. Найбільш поширена неприємність - поганий холодний пуск після навіть кількох годин простою.

Як працює редуктор ГБО 4 покоління

Газовий редуктор (або випарник, так правильніше) призначений для перекладу газового палива з рідкої фази в газоподібну. На обладнанні четвертого покоління може бути встановлений як випарник вакуумного, так і електронного типу. Який з них краще, сказати важко, оскільки все залежить від типу двигуна і умов експлуатації.

редуктор

Їх відмінність лише в тому, що в електронному редукторі за регулювання тиску відповідає електричний клапан, а в вакуумному - механіка з приводом від вакуумної камери. І ті, і інші редуктори виконують основні завдання:

  1. Випаровування рідкого палива і переклад його в газоподібний стан.

  2. Жорсткий контроль тиску і зниження його до номінального робочого.

  3. Дозування газоподібного палива рівномірно по кожному з циліндрів.

Саме цим і відрізняються редуктори другої та четвертого покоління - перші подають газ у впускний колектор, другі, більш прогресивні, дозують його, подаючи в газові форсунки по аналогії з бензиновим уприскуванням. 

Ще у випарників ГБО 4 є вакуумна трубка, яка з'єднує камеру редуктора з впускним колектором. Вона служить як для аварійного скидання палива, так і для стабілізації тиску в залежності від оборотів і навантаження двигуна. Якраз ця трубка і може привести до складного пуску двигуна. 

трубка

Пояснюється це просто. У тому випадку, коли газ проривається в камеру над діафрагмою, він по вакуумній трубці проникає у впускний колектор. По-перше, це небезпечно, по-друге, електронний блок керування двигуном фіксує занадто багату суміш і обмежує подачу бензину (або газу) при пуску. 

Як перевірити редуктор ГБО 4 на витік газу

Є кілька способів перевірки герметичності газової магістралі, але найпростіший і дієвий - за допомогою мильного розчину (піни). Наносимо мильний розчин на з'єднання в газовій магістралі і на самому випарнику, спостерігаємо за реакцією розчину. У разі витоку газу розчин буде пінитися. 

проверка

Перевірити вакуумну трубку газового редуктора, яка підключена до впускного колектора, ще простіше. Перевірку на витік газу у впускний колектор проводимо в два етапи.

трубка в коллекторе

  1. На запущеному двигуні знімаємо патрубок з колектора і змочуємо його тим самим мильним розчином. Також можна опустити шланг в судину з водою. Поява бульбашок газу в рідині буде говорити про те, що газовий редуктор вимагає ремонту, швидше за все, буде потрібно установка ремкомплекта. Але про це пізніше.
    пузыри
     

  2. На заглушеному двигуні будемо перевіряти газовий клапан. Він може не до кінця перекривати подачу газу. Для цього знімаємо шланг подачі газу зі штуцера редуктора і обробляємо штуцер мильним розчином. У разі, коли газ не виходить, клапан в порядку. Якщо розчин піниться, клапан може вимагати профілактики, очищення або повної заміни в залежності від його стану.

Якщо виявлені дефекти або знос випарника ГБО4, необхідно звернутися до установників газового обладнання. Втім, робота по виконанню ревізії редуктора не така складна і її можна провести своїми руками, якщо дотримуватися обережності.

Міняємо ремкомплект газового редуктора ГБО4 на Джилі МК

Дотримуючись цієї нескладної інструкції, можна самостійно встановити ремкомплект випарника, дотримуючись при цьому крайню обережність - ніякого відкритого вогню в приміщенні і ніякого куріння.

Насамперед перекриваємо вентиль подачі газу на балоні. Залежно від моделі ГБО він може розташовуватися в різних місцях на балоні, але він там один і переплутати його ні з чим неможливо.

вентиль

Коли вентиль перекритий, необхідно звільнити газову магістраль від залишків газу. Для цього при закритому вентилі запускаємо двигун на газі, двигун затихне через кілька хвилин, коли газ виробиться. Дуже бажано робити це на відкритому повітрі або при відкритих воротах гаража.

индикатор газа

Після того, як газова магістраль очищена, можна відключати газові трубки і шланги підведення антифризу, а після цього знімати сам випарник.

редуктор

У кожній машині він може бути встановлений по-різному, в різних місцях, але принцип один.

вынимаем редуктор

Залишилося розібрати редуктор і встановити новий ремкомплект. Якщо не передбачається комп'ютерна настройка регулювального гвинта, його краще не чіпати. 

винт

Знімаємо шланги підведення антифризу і шланг подачі газу на форсунки.

шланги

Відкручуємо корпус газового клапана і все гвинти по периметру.

винты

Знімаємо передню кришку редуктора і пружину, навантажувальну діафрагму.

пружина

Виймаємо діафрагму.

снимаем диафрагму

Знімаємо клапан подачі газу, він кріпиться на двох гвинтах.

клапан

Викручуємо корпус електроклапана.

корпус клапана

З тильного боку знімаємо кронштейн і викручуємо гвинти задньої кришки.

задняя крышка

Знімаємо задню діафрагму і прокладку, яка обмежує доступ антифризу до діафрагми.

прокладки

Знімаємо кришку фільтра

крышка

і виймаємо фільтр з корпусу.

фильтр

Витягуємо нижній і верхній ущільнювачі фільтра.

 

Оцінюємо стан мембрани. У більшості випадків вона втрачає еластичність вже після 50-70 тисяч км пробігу і покривається тріщинами, через які газ потрапляє в зовнішню камеру, а звідти - в вакуумну трубку.

трещины

Ретельно чистимо корпус і кришки редуктора від бруду і відкладень. Для цього можна застосовувати спеціальні засоби для чищення або піскоструйку. 

чистый корпус

Ремкомплект повинен складатися з мембран, прокладки, а також кілець ущільнювачів. У комплекті має бути новий фільтр, нова кришка фільтра і нові гвинти кріплення кришки.

ремкомплект

Ціна за все ремкомплекта залежить від моделі редуктора, але в середньому на 2020 рік вона складе від 250 до 320 гривень.

Після очищення корпусу і кришок можна приступати до складання у зворотному порядку. 

новая диафрагма

Важливо не переплутати розташування кілець ущільнювачів як на фільтрі і його кришці, так і на патрубках подачі і відведення антифризу.

уплотнитель

Перед установкою все ущільнювачі патрубків змащуємо силіконовим мастилом.

патрубки

Після складання встановлюємо редуктор на місце.

По можливості перевіряємо тиск газу. Він повинен бути в межах 1-1,7 бар.

давление газа

Перевіряємо двигун на працездатність, також обов'язково перевірити всі газові з'єднання на герметичність після відкриття вентиля подачі газу на балоні. Проблема з пуском і некоректною роботою двигуна вирішена.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.