(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Недоліки Шевроле Епіка: чи варто купувати з пробігом за 100 тисяч

Недоліки Шевроле Епіка: чи варто купувати з пробігом за 100 тисяч

До 2006 року корейський підрозділ GM DAT закінчило власну розробку седана класу D, який повинен був замінити вже стала популярною Шевроле Еванда.

По суті це був новий автомобіль, але багато запчастини на Шевроле Епіка підходять від попередника Chevrolet Evanda.

В Європі і в Україні автомобіль мав назву Chevrolet Epica. 

Epica

Більшість екземплярів, що зустрічаються на наших дорогах, зібрані в Запоріжжі, є і чисті корейці, дуже рідко зустрічаються машини, зібрані в РФ.

Саме Шевроле Епіка перевернула уявлення про корейських бюджетників і підготувала ґрунт для актуальної сьогодні Шевроле Малібу.

Шість в ряд: що ми знаємо про Chevrolet Epica

Шестициліндровий великий седан, ледь поміщається в рамки класу D, з чудовою начинкою, багаті комплектації, недорогі запчастини - Шевроле Епіка за 6-7 тисяч доларів сьогодні виглядає дуже переконливо.

Після прем'єри в Женеві в 2006 році автомобіль відправився на ринки близько 90 країн світу. Потрапив він і в Україні. У нас полюбили великий седан, який вважали то бізнес-класом, то сімейним автомобілем. І з тим, і з іншим машина впорається на відмінно.

restile1

Всупереч чуткам, кузов розроблявся в новому на той час дизайнерському центрі в Ічхоні, Корея, фахівці з Італ Дизайн не мають до нього ніякого відношення. Однак як для дебютної розробки, Chevrolet Epica виглядає дуже і дуже непогано, на голову вище попередньої моделі.

Уже через два роки, в 2008 році, був проведений рестайлінг - серйозно змінилася корми, замінили задні ліхтарі, передню оптику, в арсеналі з'явилася нова шестиступінчаста автоматична КПП GM 6T40. Тоді ж під капот Епіки імплантували новий дволітровий турбодизель потужністю 148 сил, але на ринку України такі варіанти рідкість.

restile2

Седан має всього дві комплектації, базову LS і топову LT. Уже в базі автомобіль отримав кондиціонер, атермальні скла, склопідйомники по колу, протитуманки, литі диски на 16 дюймів, центральний замок з дистанційним управлінням і ряд інших булочок. Топова версія пропонувалася з підігрівом сидінь, «шкіряним» салоном, заднім парктроніком, бортовим комп'ютером і п'ятіспіцеві 17-дюймовими литими дисками.

Мотори і коробки. Що добре, що погано

Останній Chevrolet Epica вийшов з конвеєра в 2012 році, тому ринок встиг добре вивчити всі плюси і мінуси двигунів і коробок передач. Якщо коротко - плюсів куди більше. Найжирніший плюс - два шестициліндрових мотори 2,0 SX і 2,5 CDX, які були розроблені спільно з фахівцями з Порше.

двигатель

З потужністю 143 і 156 сил (195 і 237 Н ∙ м) обидва мотори досить жваві, при цьому не відрізняються ненажерливістю. Наприклад, навіть 2,5-літровий двигун по місту не буде просити більше ніж 12-13 літрів на сотню. Якщо стоїть ГБО, потрібно розраховувати приблизно на 13-14 літрів. Витрата по трасі залежить від стилю їзди і типу коробки передач, але в середньому коливається близько 7-9 літрів.

На обох двигунах розподільні вали в 24-клапанній голівці наводяться ланцюгом. Він взагалі не потребує обслуговування, оскільки має автоматичний натягувач, а заміна ланцюга відбувається тільки після 300 тисяч пробігу. Як правило, до 150 тисяч господарі взагалі капот не відкривають. Крім, звичайно, планових замін масла і антифризу. 

двигатель под капотом

Двигун 2,0 л вважається більш надійним, оскільки 2,5-літровий агрегат може хворіти масляним голодуванням, що позначається на ресурсі. Хоча випадки провороту вкладишів або задирів гільзи - поодинокі і всі вони сталися з вини власників. Двигуни дуже еластичні, збалансовані і тихі. Все-таки шість циліндрів в ряд дають про себе знати.

Капітальний ремонт може світити в найгіршому випадку на пробігу за 500 тисяч, а то й далі. Та й з ремонтом ніяких проблем не виникає. Каталог запчастин Шевроле Епіка може запропонувати деталі для капіталки хоч набором, хоч окремо. 

расточка

Алюмінієвий блок циліндрів не любить перегріву і це зрозуміло. Все-таки Епіка - не спортивний автомобіль, тому перекручувати двигун не варто. Але і не овоч, оскільки сотню набирає за 9 секунд, тому будь-який обгін чи не перетворюється в гру на виживання, а приносить задоволення, хоч з автоматом, хоч на ручці.

Що стосується 2,5-літрового двигуна, то подружити його з каталізатором так і не вдалося. Точніше, при використанні поганого бензину вже після 100-130 тисяч пробігу каталізатор наказує довго жити, а його залишки через клапан EGR потрапляють в двигун і дряпають дзеркало гільзи. Що, природно, призводить до швидкого зносу поршневої і блоку. Правда, і це не смертельно, оскільки ці блоки навчилися гільзований жигулівськими гільзами, а поршні і кільця на Епіку - запчастини не проблемні.

задняя чпсть

З усім тим, щоб уникнути передчасного капітального ремонту, більшість власників Chevrolet Epica з пробігом намагаються якомога швидше вирізати каталізатор, встановити полум'ягасник і перепрошити ЕБУ. В крайньому разі, встановлюють замість датчиків кисню обманки, кому що зручніше і вигідніше. Як тільки мотор починає пожирати паливо на тлі падіння потужності, потрібно готуватися до операції з видалення каталізатора.

Під час експлуатації ніяких проблем не викликають коробки передач, а їх могло бути аж три. Дволітрові мотори могли комплектуватися п'ятиступінчастою механікою або п'ятиступеневим автоматом Aisin AF33. Для 2,5-літрового мотора до рестайлінгу теж була доступна тільки 5-ступінчаста АКПП, але після 2008 року її замінив американський супернадійний автомат GM 6T40.

кпп

Найголовніше в обслуговуванні всіх коробок - лити оригінальні масла GM і вчасно їх міняти. Для механіки оптимальним терміном заміни вважається 70-80 тисяч пробігу, а для автоматів - близько 60 тисяч. Не варто вестися на запевнення виробника про те, що масло в коробках розраховано на весь термін служби, ми-то знаємо, що це не так.

Кузов і салон Chevrolet Epica

Всі кузовні деталі і запчастини на Епіка мають двосторонню оцинковку, що позначилося на стані кузова. Навіть після сотні тисяч пробігу, як не старайся, знайти іржу на кузові неможливо. Виняток становить хіба що місце під хромованою смужкою на багажнику - якщо молдинг починає хитатися, він стирає захисне покриття і там може утворитися корозія.

салон

Салон для свого класу просто величезний. Ззаду вільно розсядуться троє здоровенних хлопців, ніякої тісноти в ногах немає ні спереду, ні ззаду, а висоти стелі досить для людей навіть зростанням вище середнього. Сам стеля виконана з м'якого матеріалу, але в салоні краще не курити, матеріал досить мазкий. Обидва передніх сонцезахисних козирка оснащені дзеркалами, правда, без підсвічування, але і їх матеріал мазкий, брудними руками краще не чіпати козирки.

Дизайн салону не назвеш аскетичним навіть сьогодні. Приємний на дотик м'який пластик передньої панелі і дверних карт практично не зношується і не витирається, то ж відноситься і до дверних ручок і підлокітникам. Є претензії до пластика, стилізованому під анодований алюміній. У самих ходових місцях покриття зітреться вже до 100 тисяч пробігу, а виглядає все це досить неохайно.

передняя панель

Скрипів і шумів панелей в салоні немає. Єдиний час, коли можна почути натяки на цвіркунів - сильний мороз. Пластик втрачає еластичність і поки салон не прогріється панелі можуть поскрипувати. Піч же працює відмінно, ніяких нарікань на неї не було, як і на клімат-контроль.

багажник

Господарських водіїв порадує величезний багажник об'ємом 480 літрів. Але якщо і цього здасться мало, спинки задніх сидінь можна розкласти в пропорції 40/60, тоді Chevrolet Epica перетворюється в розвізний фургон з рівною підлогою. Величезний плюс багажника - газові амортизатори (як і на капоті) і петлі, розташовані на крилах. Вони повністю звільняють проріз багажника, тому вантажити його можна до упору.

Запчастини, підвіска і експлуатація Шевроле Епіка

З інженерної точки зору, підвіска Chevrolet Epica виконана по тій же схемі, що і у Еванда - спереду Макферсон, ззаду багаторичажка. Хід у машини плавний, але важкий кузов страждає завалами в поворотах на високій швидкості. Машина відмінно поводиться на далекобійних маршрутах, але погані дороги можуть змусити міняти стійки стабілізатора разом з втулками кожних 30-35 тисяч км. Оригінальні амортизатори прослужать не менше 100-120 тисяч, а то і довше.

подвеска

Задня підвіска вимагає особливого догляду, особливо це стосується верхніх поперечних важелів, кульових опор і сайлентблоков. Теоретично можна заощадити і купити сайлентблоки на Епіку окремо від важелів. Однак установка їх теж коштує грошей, тому все ж вигідніше і надійніше купувати важелі в зборі з сайлентблоками. 

задняя подвеска

Ступичні підшипники не знімні, тому вони змінюються разом з маточиною, точний ресурс оригінальних підшипників сказати складно, це залежить від стилю водіння і якості доріг. Маточини продаються в зборі з підшипником і датчиком АБС, хоча неоригінальні можна купити і без датчика, якщо є досвід в перестановці його з однієї маточини на іншу.

У порівнянні з іншими іномарками в класі D, ціни на запчастини Шевроле Епіка дуже демократичні, а міняти їх доводиться не так часто, як, наприклад, на німецьких машинах того ж класу і того ж року випуску.

Эпика

В цілому, по комфорту і динаміці Chevrolet Epica порівнюють з Toyota Camry в сороковому кузові. З тією лише різницею, що Тойота зі старту і в експлуатації обійдеться значно дорожче.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.