З цим малолитражным седаном український автолюбитель вперше познайомився в 2006-му, через рік після прем'єри на Франкфуртському автосалоні. А вже у 2007-му в Кременчуці було налагоджено великовузлове складання моделі, після чого Джилі СК по-справжньому став народним автомобілем. Саме він, на пару зі своїм старшим братом МК, завершив еру російських «вазів», які були лідерами по рівню продажів в нашій країні багато років. СК не раз займав високі місця в ТОП-10 за підсумками року. І ось, його час минув: у 2016-му році група компаній АІС зняла його з виробництва і оголосила про фінальною розпродажу.
Вже з самого моменту своєї появи Джилі СК зробив серйозну заявку на популярність. В ту пору, коли автомобіль поставлявся з Китаю, він пропонувався з мотором 1,6 літрів. З моменту початку збирання на КрАСЗ його стали комплектувати новим 16-клапанним бензиновим двигуном об'ємом 1,5, який наділили седан жвавим характером. Обидва силові агрегати за весь час експлуатації в нашій країні показали себе надійними і ремонтопригодными. запчастини на Джилі СК, що поставляються в нашу країну з офіційним каналам, виявилися досить хорошої якості, що відразу ж позначилося на попиті.
Маленький і компактний седан припав до душі багатьом українським автолюбителям. За період з 2007-го року було продано понад 32000 примірників. І це – тільки української збірки. Geely CK двічі піддавався рестайлінгу, щоразу роблячи зовнішність ще більш привабливою. А невибагливий на вигляд салон виявився на рідкість практичним. Саме цей автомобіль змусив вітчизняного покупця повірити в китайський автопром.
Що стосується надійності, то за неї говорить висока популярність моделі. Створений в 2005-му році субкомпактний седан був побудований на базі Тойота Королла шостого покоління, а створювати його китайським фахівцям допомагали інженери з південнокорейського Daewoo. До речі, СК – один з дуже небагатьох автомобілів класу «Я», на якому ззаду використовується незалежна багатоважільна підвіска, чому модель має досить впевненою чіпкістю за дорогу.
Отже, ера Джилі СК підійшла до кінця. Переваг у цього симпатичного малюка виявилося, на рідкість, багато. Сьогодні нову машину практично не знайти, але на вторинному ринку це досить поширений товар: тільки на одному з сайтів з продажу авто завжди продається кілька сотень машин. Втім, до придбання цієї моделі з рук завжди потрібно підходити з обережністю.
За більш ніж десятирічний досвід експлуатації Джилі СК в Україні, склалася певна статистика, з якою просто необхідно вважатися. Так, не раз відзначалися слабка антикорозійна обробка і невисока якість фарбування. На це і потрібно в першу чергу звертати увагу: метал кузова – не дуже товстий, і якщо старий господар не приділили достатньо уваги його збереження, вас чекають неприємні сюрпризи у вигляді вогнищ іржі.
Що стосується ходової частини, то передня підвіска не дуже довговічна. Тому купуючи модель на вторинному ринку, приготуйтеся регулярно міняти стійки стабілізатора, сайленблоки і важелі. Так само уважно слід поставитися і до стану коробки передач: в ній часто виходять з ладу підшипники первинного валу. Перед покупкою краще взагалі показати автомобіль фахівця. В цілому ж, якщо уважно підійти до покупки, Geely CK може стати хорошим придбанням і прослужить ще не один рік.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...