(050) 770 21 09

Пн-Сб 8:40-19:30

(067) 901 84 08

(050) 155 73 65

RU | UA

Огляд Джилі СК: кінець ери моделі

Огляд Джилі СК: кінець ери моделі

З цим малолитражным седаном український автолюбитель вперше познайомився в 2006-му, через рік після прем'єри на Франкфуртському автосалоні. А вже у 2007-му в Кременчуці було налагоджено великовузлове складання моделі, після чого Джилі СК по-справжньому став народним автомобілем. Саме він, на пару зі своїм старшим братом МК, завершив еру російських «вазів», які були лідерами по рівню продажів в нашій країні багато років. СК не раз займав високі місця в ТОП-10 за підсумками року. І ось, його час минув: у 2016-му році група компаній АІС зняла його з виробництва і оголосила про фінальною розпродажу.

Секрет популярності

Оновлений салон Джилі СКВже з самого моменту своєї появи Джилі СК зробив серйозну заявку на популярність. В ту пору, коли автомобіль поставлявся з Китаю, він пропонувався з мотором 1,6 літрів. З моменту початку збирання на КрАСЗ його стали комплектувати новим 16-клапанним бензиновим двигуном об'ємом 1,5, який наділили седан жвавим характером. Обидва силові агрегати за весь час експлуатації в нашій країні показали себе надійними і ремонтопригодными. запчастини на Джилі СК, що поставляються в нашу країну з офіційним каналам, виявилися досить хорошої якості, що відразу ж позначилося на попиті.

Маленький і компактний седан припав до душі багатьом українським автолюбителям. За період з 2007-го року було продано понад 32000 примірників. І це – тільки української збірки. Geely CK двічі піддавався рестайлінгу, щоразу роблячи зовнішність ще більш привабливою. А невибагливий на вигляд салон виявився на рідкість практичним. Саме цей автомобіль змусив вітчизняного покупця повірити в китайський автопром.

Що стосується надійності, то за неї говорить висока популярність моделі. Створений в 2005-му році субкомпактний седан був побудований на базі Тойота Королла шостого покоління, а створювати його китайським фахівцям допомагали інженери з південнокорейського Daewoo. До речі, СК – один з дуже небагатьох автомобілів класу «Я», на якому ззаду використовується незалежна багатоважільна підвіска, чому модель має досить впевненою чіпкістю за дорогу.

Недоліки Джилі СК

Отже, ера Джилі СК підійшла до кінця. Переваг у цього симпатичного малюка виявилося, на рідкість, багато. Сьогодні нову машину практично не знайти, але на вторинному ринку це досить поширений товар: тільки на одному з сайтів з продажу авто завжди продається кілька сотень машин. Втім, до придбання цієї моделі з рук завжди потрібно підходити з обережністю.Джилі СК моторний відсік

За більш ніж десятирічний досвід експлуатації Джилі СК в Україні, склалася певна статистика, з якою просто необхідно вважатися. Так, не раз відзначалися слабка антикорозійна обробка і невисока якість фарбування. На це і потрібно в першу чергу звертати увагу: метал кузова – не дуже товстий, і якщо старий господар не приділили достатньо уваги його збереження, вас чекають неприємні сюрпризи у вигляді вогнищ іржі.

Що стосується ходової частини, то передня підвіска не дуже довговічна. Тому купуючи модель на вторинному ринку, приготуйтеся регулярно міняти стійки стабілізатора, сайленблоки і важелі. Так само уважно слід поставитися і до стану коробки передач: в ній часто виходять з ладу підшипники первинного валу. Перед покупкою краще взагалі показати автомобіль фахівця. В цілому ж, якщо уважно підійти до покупки, Geely CK може стати хорошим придбанням і прослужить ще не один рік.

Розкажіть друзям

» Всі статті

.