Двигун Шевроле Епіка, що заклинив, є однією з найбільш серйозних проблем.
У більшості випадків це призводить до необхідності заміни запчастин на Шевроле Епіка та проведення капітального ремонту.
Переважно у момент заклинювання двигуна він просто глухне.
В деяких випадках спочатку спостерігається істотна втрата потужності, і тільки потім зупинка роботи.
У більшості випадків завести двигун більше не вийде.
Рідше це все-таки вдається зробити, правда працювати довго він не буде. Робота або спроби завести двигун супроводжуватимуться скреготом або звуками удару метала про метав.
Переважно заклинювання відбувається на колінчастому валу, а точніше – на його підшипнику. Рідше проблема виникає в циліндрі. Проте можливі проблеми і з іншими запчастинами.
Складність полягає в тому, що практично неможливо швидко встановити реальну причину.
Клин двигуна Шевроле Епіка може бути викликаний механічними причинами:
Також заклинювання двигуна може статися унаслідок його перегрівання. Викликано це може бути різними чинниками – від проблем з роботою помпи, до недостатньої кількості масла в двигуні.
Нестача масла також викликається різними чинниками, наприклад, порушенням роботи насоса, засміченням каналів із-за несвоєчасної заміни мастильного матеріалу, попаданням антифризу.
Не зайвим буде перевірити і стан термостата у разі проблем з перегріванням двигуна.
Однією з головних причин, по якій відбувається клин двигуна цієї моделі криється в шестерні, розташованій на колінвалі, і що відповідає за роботу масляного насоса, а точніше, за передачу на нього зусилля.
Вона встановлюється на колінвалі першою, і для неї не передбачена фіксувальна шпонка. Єдине, що її фіксує на валу – затягування інших елементів при зборі блоку.
Під шестерню приводу ГРМ вже передбачена шпонка. Вона встановлюється поряд з шестернею масляного насоса і стоїть другою.
Сам масляний насос на Шевроле Епіка роторного типу. Якщо своєчасно не провести заміну масла, і разом з ним в насос потрапить якесь сміття або дрібна тирса, насос може почати підклинювати.
Через це шестерню масляного насоса на колінчастому валу може провернути – вона практично не фіксується на ньому.
Це призводить до того, що двигун продовжує працювати, а ось масляний насос ні.
У такому разі в першу чергу страждає другий шатун. Це видно і по його істотному зносу в цій, конкретній ситуації. Пов'язано це з тим, що саме до нього масло приходить в останню чергу.
Тому важливо стежити за станом масла і проводити його заміну кожні 5 тисяч км, а не 8-10, як це рекомендують робити у більшості випадків.
Це дозволить уникнути серйозних проблем і продовжити термін служби двигуна без необхідності проведення капітального ремонту.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...