Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких поломок. Широке поширення набула несправність, коли температура обігріву в правій частині салону відрізняється від температури в лівій частині.
Артикул радіатора пічки Шевроле Лачетті:
Буває, що на водія Chevrolet Lacetti подається з повітроводу хороший жар, тоді як пасажира обдуває холодний потік повітря. Але може бути і навпаки.
Водії помірної кліматичної зони і північних широт не з чуток знають, як важлива надійна і безвідмовна робота пічки. Адже переохолодження в автомобілі, навіть короткочасне, загрожує проблемами зі здоров'ям.
Якщо ліва і права частини повітровода Шевроле Лачетті забезпечують повітря різної температури, то потрібно буде перевірити техстан салонного нагрівача. В даному випадку, коли з повітроводу йде різна температура, поломка може полягати в наступному:
При неправильній роботі пічки не варто поспішати на СТО. Адже здійснити діагностику можна і своїми власними силами. Це не так вже й складно.
При неправильному або нерівномірному нагріванні салону майстру слід перевірити температуру на вхідному і вихідному патрубках пічки.
Різниця температур між патрубками пічки свідчить про те, що теплообмінник справляється зі своїм завданням і знижує температуру антифризу.
У даному випадку очевидне порушення протоки всередині радіатора пічки. Таке може з 2 причин:
При зменшенні довжини циркуляційного контуру охолоджувальна рідина банально не встигає нагрівати теплообмінник. Тобто знижується ефективність теплового обміну.
Якщо перегородка радіатора пічки Шевроле Лачетті прогниє посередині радіатора, то з різних частин повітроводу буде йти повітря різної температури.
Теплообмінник може або засмічуватися механічною зважею (окалиною, осадом тощо), або закупорюватися повітрям.
Точно визначити характер несправності радіатора пічки буває часом неможливо. Зрозуміло, заміна теплообмінника зможе вирішити всі проблеми, пов'язані з порушенням протоки всередині радіатора.
Але заміна радіатора пічки Шевроле Лачетті є дорогим задоволенням. Адже для заміни теплообмінника необхідно знімати всю приладову панель. Дана робота пов'язана з множинними ризиками і технічними складнощами.
Іноді при відновленні протока радіатора пічки виходить обійтися малою кров'ю. Спочатку необхідно спробувати промити або продути радіатор. Цей метод ефективний приблизно в 30% випадках від загальної кількості поломок радіатора пічки.
Автономний циркуляційний контур складається з таких компонентів:
Схема підключення контуру циркуляції досить проста. Насос з відра закачує по першому шлангу рідину у вхід радіатора. З виходу радіатора рідина по другому шлангу надходить назад у відро.
Обсяг рідини для промивання повинен становити не менше 6-7 літрів. На таку кількість води слід розвести 200 (г) лимонної кислоти. Попередньо воду потрібно довести до кипіння.
Насос повинен створювати тиск в межах 3 (бар). Якщо тиск буде більшим, то теплообмінник може просто пошкодитися. Це зауваження особливо актуальне для радіаторів пічки з великим пробігом.
Тривалість промивання в середньому повинна становити не менше 30-40 хвилин. Якщо в процесі промивання радіатора з теплообмінника почали активно виходити засори, то потрібно буде провести заміну робочої рідини.
Якщо промивка пічки не дала результатів, то доведеться проводити заміну радіатора на новий аналог.
Буває й таке, що поганий обігрів салону викликаний не поломкою радіатора, а несправністю повітряної заслінки. В даному випадку заслінка повітровода не перекриває канал припливу свіжого повітря.
Нагрітий потік банально розбавляється холодним повітрям, що не дозволяє нормально прогріти салон Шевроле Лачетті.
При несправній заслінці повітровода відводячий рукав від радіатора пічки буде ледве теплим. Це означає, що теплообмінник справляється зі своїм завданням, проблема знаходиться в повітроводі.
Перевірити техстан заслінки можна без демонтажу повітроводу. Це робиться наступним чином:
Трос приводу заслінки обігрівача салону Шевроле Лачетті повинен перебувати під натяжкою.
Погана робота пічки Шевроле Лачетті може бути спровокована і багатьма іншими факторами:
Багато водіїв скаржаться, що пічка розігрівається повільно. Таке зазвичай відбувається через проблемну роботу термостатичного клапана. В даному випадку антифриз починає відразу циркулювати по великому колу, що помітно збільшує час прогрівання двигуна.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...