Пн-Пт 9:00-18:00
     Сб 9:00-14:30

RU | UA

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у комп'ютерній діагностиці двигуна. Далеко не всі водії знають:

  1. На які з параметрів слід звертати увагу
  2. Які значення повинні мати характеристики

Комп'ютерна діагностика Chevrolet Lacetti дасть можливість звузити коло потенційних винуватців поломки. Це заощадить як час майстра, так і його сили.

Параметри діагностики Шевроле Лачетті

Підготовка до діагностики Лачетті

Потрібно відразу сказати, що контроль більшості робочих параметрів слід проводити лише після прогріву двигуна. При цьому потрібно відключити всі прилади, які можуть давати навантаження на запчастини Шевроле Лаччетті:

  1. двигун або бортову електромережу:
  2. Кондиціонер
  3. Піч
  4. Фари
  5. Магнітолу
  6. тощо.

Для перевірки параметрів двигуна Шевроле Лачетті будуть потрібні: діагностичний адаптер і програма. У ролі адаптера добре підходить діагностичний модуль KLM-327. Є моделі цього адаптера як з дротовим з'єднанням, так і Wi-Fi.

Щодо діагностичного ПЗ, добре підходить програма Chevrolet Explorer.

Перед безпосереднім проведенням комп'ютерної діагностики потрібно, щоб програма вже була встановлена на ПК і правильно налаштована. Разом з адаптером зазвичай йдуть драйвери, які необхідно попередньо встановити на комп'ютер.

Головні параметри двигуна при діагностиці Шевроле Лачетті

У списку параметрів можна нарахувати сотню характеристик, які належать до роботи двигуна. Зрозуміло, важливий кожен параметр. Але як показує практика, левова частка поломок силового агрегату зачіпають певне коло характеристик.

В першу чергу увагу слід приділяти наступним параметрам діагностики двигуна Шевроле Лачетті:

  • Тиск у впускному колекторі. При роботі на холостому ходу тиск в колекторі має бути в межах 30-33 (кПа). Якщо тиск підвищено, значить слід шукати паразитний приплив повітря.

Тиск у впускному колекторі

Тиск у впускному колекторі може зростати з наступних причин:

  1. Несправність регулятора холостого ходу (РХХ)
  2. Пробитий клапан продувки картера
  3. Підсос за дросельною заслінкою

Підсос неврахованого повітря за ДЗ може бути обумовлений наступними причинами: порвалася прокладка дроселя, зносилися кільця форсунок, пробій прокладки впускного колектора. Усі ці запчастини Шевроле Лачетті бажано триматии під рукою.

Робота датчика кисню

Датчик кисню виробляє замір повітря у вихлопних газах. Це дає можливість коригувати приготування паливо-повітряної суміші на різних режимах роботи мотора.

Установка лямбда-зонда продиктована необхідністю поліпшення екологічних показників роботи силового агрегату.

Разом з першим лямбда зондом є і другий датчик кисню. Він називається «діагностичним». Другий лямбда-зонд встановлюється за каталізатором. За характером сигналу другого датчика кисню можна визначити технічний стан каталітичного нейтралізатора.

  • Відсоток відкриття дросельної заслінки. При роботі на холостих оборотах заслінка дроселя повинна перебувати в положенні 0%. Якщо ж у дроселі відсутній штатний РХХ, то заслінка повинна бути привідкрита приблизно на 2,5-3,5%.

Відсоток відкриття дросельної заслінки

Щодо двигуна 1.8 LDA, положення дроселя на цій модифікації становитиме близько 10%.

На автомобілі Chevrolet Lacetti з двигуном 1.4 і 1.6 в основному встановлюється ДЗ без регулятора холостого ходу. Функцію РХХ виконує моторчик, який привідкриває заслінку, коли педаль акселератора не притиснута.

Якщо заслінка прикрита менше або більше належного, то слід здійснити чистку дросельного вузла.

  • Оберти двигуна. Холостий хід передбачає використання оборотів в межах 700-800 (об/хв).

Оберти двигуна

Нерідко при порушенні холостого ходу оберти починають плавати. Холостий хід набуває нестабільного характеру роботи. У цьому випадку обороти будуть плавати в діапазоні 500-1500 (об/хв).

Нестабільний холостий хід може бути наслідком наступних поломок:

  1. Знос РХХ
  2. Підсос повітря за дросельною заслінкою
  3. Поломка паливного насоса
  4. Знос свічок запалювання або високовольтних проводів
  5. Неправильна робота котушки запалювання

Нестабільний холостий хід веде до підвищення витрати палива і появи ривків при розгоні.

Нерідко причиною цієї несправності є зміщення міток ГРМ. Найчастіше таке відбувається через перескакування ременя ГРМ.

  • Температура охолоджувальної рідини Шевроле Лачетті. Контроль температури здійснюється кількома датчиками. Один з них виводить температуру антифризу на приладову панель. Другий датчик взаємодіє з вентиляторами примусового охолодження радіатора.

Температура охолоджувальної рідини Шевроле Лачетті

Періодично слід проводити контроль працездатності обох датчиків. Якщо вийде з ладу перший датчик, то буде складно орієнтуватися в ступені прогрівання мотора.

Вихід з ладу другого датчика тягне за собою неправильну роботу вентиляторів охолодження. Вентилятори будуть або часто і довго вмикатися, або взагалі не запускатися.

Поломка другого датчика температури двигуна досить небезпечна, оскільки без належного охолодження радіатора двигун може перегрітися.

Буде погано і в тому випадку, коли вентилятори часто включаються. У цьому випадку додатковий шум буде знижувати комфортабельність пересування.

Додаткова інформація

Комп'ютерна діагностика двигуна Шевроле Лачетті вважається первинною, тобто грубою. Адже діагностичний роз'єм OBD II відображає дані ЕБУ. Значення багатьох параметрів диктується самим блоком управління, в той час як робота виконавчих механізмів може не відповідати заданим вимогам.

Комп'ютерна діагностика дозволяє отримати лише загальну картину технічного стану двигуна. За програмною перевіркою повинна слідувати ручна діагностика. У цьому випадку майстер вже буде знати, де може знаходитися причина поломки.

 
Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5 03.12.2021 Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5

Так, дотримання планового сервісу і своєчасна заміна запчастин ЗАЗ Ланос...

Всі статті »

.