Китайський автопром вже давно представлений на вітчизняному ринку. При цьому можна спостерігати серйозну конкуренцію між різними брендами, що особливо явно проявилося у боротьбі між Чері і Джилі.
Двома моделями, які серйозно конкурують між собою, є седани Чері Амулет і Джилі СК. Незважаючи на деякі відмінності в конструкції і технічних характеристиках, ці представники Піднебесної є супротивниками.
Вибираючи з цих двох автомобілів слід звертати увагу не лише на параметри, але і на досвід володіння транспортними засобами інших водіїв. Тільки вони можуть детально описати як переваги, так і недоліки представлених автомобілів.
Це дозволить краще визначитися з тим, який з двох варіантів краще. Хоча, віддати повністю перевагу одному з двох авто буде досить складно.
Якщо порівнювати зовнішній вигляд автомобілів, то Джилі СК має сучаснішу зовнішність, тоді як Чері Амулет можна віднести до категорії класики.
Також проявляються відмінності в фарах. Так, в Geely фари з лінзами, тоді як Chery в даному випадку має вогні ще старого зразка.
Проте необхідно відмітити, що Amulet відрізняється трохи більшим кліренсом, ніж його конкурент. Відповідно, трохи краще буде і прохідність цієї моделі.
Що стосується інших чинників, то зовні автомобілі вийшли досить схожими. Трохи відрізняється ще і дверна зовнішня ручка, адже на CK вона помітно зручніше.
У обох автомобілях досить комфортно, наскільки це можливо для представників бюджетного класу. Передня панель не відсвічує на лобове скло при їзді проти сонця, і це вже непогано.
Що стосується Чері Амулет, то тут склопідіймачі механічні, так що доведеться крутити вручну. На козирку у пасажира є дзеркало, у водія воно відсутнє.
Приладова панель на Чері досить зручна і зрозуміла, хоча і виглядає просто і дешево. За 75 тисяч пробігу з'явилися помітні потертості і інші проблеми усередині салону, зокрема на кермі і інших елементах.
Пластик в Amulet посередній, хоча торпеда і м'яка. Вентиляція представлена в класичному виконанні. Також є вмонтований підсклянник. Аудіосистема – старенька, і замінити її на щось сучасніше досить важко.
Регулювання керма в цій моделі здійснюється тільки у верх-вниз, без можливості зміни положення на себе або від себе. З недоліків в даному випадку в Амулеті виділяється слабкий упор дверей, петлі представлені старими зразками, схожими на ті, що ставилися на вітчизняні авто в останні років 30.
Що стосується коробки передач, точніше за частину в салоні, то у Chery в даному випадку проблем немає. Все працює нормально, куліса відмінна, так що можна їздити спокійно. З перемиканням проблем не виникає.
Задні сидіння досить добре складаються, в пропорції 50/50. Досить зняти підголовник, після чого потягнути за спеціальний важіль, і сидіння можна скласти повністю, що збільшує об'єм багажника. Сидіти зручно, місця цілком достатньо.
Двері багажника масивні і важкі. Місткість пристойна, особливо якщо зняти вмонтовану полицю. Під покриттям є місце для органайзера і запасного колеса.
У розширювальному бачку системи охолодження і склоомивачі вгадуються загальні риси з Фольксвагеном. Також встановлений кондиціонер, видно датчик ABS. Встановлений гідропідсилювач керма. КПП з тросовим зчепленням, механічна, 5-тиступінчата.
Плюсом є зручне розташування генератора, в легкодоступному місці. Двигуни автомобілів мають схожі параметри.
Ця модель відрізняється деякими плюсами і мінусами у своїй конструкції. Зокрема, задні сидіння незручні, розташовані досить низько, сидіти на них якось не дуже комфортно. Сидіння відкидаються. Вільного місця цілком вистачає.
Торпеда відрізняється сучаснішим зовнішнім виглядом. Дефлектори вже круглі. Приладова панель у своєрідному колодязі, що також надає їй сучасного вигляду. Проте трохи завалені убік стойки все-таки віднімають трохи місця, сковуючи рухи.
Освітлення в салоні є і не сильно відрізняється від такого ж у конкурента. До речі, є присутнім електричний склопідіймач, що також можна віднести до переваг.
Хід куліси КПП досить довгий, особливо вперед-назад, що трохи незручно. Усунути цей негативний момент неможливо, так що доведеться звикати.
Надійнішими є дверні петлі. Тут стоїть посилена конструкція, властива сучаснішим автомобілям.
Що стосується ситуації з використовуваними запчастинами, то тут все просто. Можна легко розглянути деякі сайлентблоки, незважаючи на встановлений захист.
Також видно стойки, та і передню підвіску в цілому. До речі, використовується незалежна, типу McPherson. Шарові опори затискаються звичайними болтами. Гальмівні супорта однопоршневі.
Ззаду використовується звичайна балка. Бак пластиковий, встановлений над цією балкою. За 11 років експлуатації Амулета слідів сильної корозії на днищі не виявлено, чому сприяла своєчасна відповідна обробка. Правда, трохи незручно розташовані паливні фільтри.
В цілому, автомобілі досить схожі між собою, і в основному відрізняються дизайном. Також деякі відмінності є присутніми в технічних характеристиках. Проте віддати перевагу одному з варіантів буде досить важко.
Кожна з представлених моделей має свої переваги і недоліки, так що вибирати доведеться виходячи з власної думки.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...