Одним з яскравих представників китайського автопрома є Джилі Емгранд ЄС7 – середньорозмірний автомобіль з переднім приводом. Має дуже відмінні характеристики навіть у базовій комплектації.
Випуск автомобіля здійснюється з 2009 року, і вже багато хто встиг оцінити це авто. При цьому кількість позитивних відгуків про нього досить велика, що свідчить про вдалі рішення розробників.
Маючи невеликі навички, а також вільний час, можна внести декілька доопрацювань у базову версію авто. Це дозволить істотно підвищити комфорт водія і пасажирів, привабливість автомобіля.
Варто відмітити, що розглядатися девайси будуть на прикладі автомобіля, який знаходиться в експлуатації вже більше 2 років. Окремо варто уточнити, що йдеться про авто в кузові хетчбек, оскільки існують певні відмінності від седана.
Існує безліч способів істотно поліпшити автомобіль, вклавши при цьому не так і багато засобів і зробивши усі роботи самостійно. Сьогодні належить дізнатися про декілька простих способів прокачати авто.
Насамперед слід попрацювати над приладовою панеллю. Звичайно, в даному випадку, це швидше діло смаку, і не варто сприймати сказане як рекомендацію до дії, але розглянути все-таки варто.
У стоковій комплектації приборна панель сірого кольору, видно, таким чином хотіли провести поєднання з кольором блоку КПП. Вийшло нудний і якось не дуже привабливо. Перефарбовуємо її в чорний колір, що помітно покращує її вид.
Таким чином вдається досягти однорідності забарвлення. Та і сама панель після цього виглядає набагато краще. Проте кожному вирішувати самостійно, робити це або ні, адже у кожного свої переваги.
Проблемою є відсутність індикації ближнього світла на приладовій панелі. За містом світло має бути включене, проте без значка на панелі зрозуміти, включений він або ні, не завжди вдається.
Проте можна поставити відповідну лампочку в приладову панель. Для цього використовуємо деталь, вживану на седані Джилі Емгранд ЄС7. Правда, доведеться перемкнуть два контакти на фішці приладової панелі.
Після цього проблема буде розв'язана. Після включення ближнього світла на приладовій панелі спалахне відповідний індикатор, що вказує на те, що світло горить.
Виявилося і декілька неприємних моментів. В цілому, пластик торпеди м'який. Проте в районі панелі з годинником все-таки жорсткий. При русі по нерівностях він видає досить неприємні звуки.
Проблему вдається розв'язати шляхом проклеювання усієї панелі по контуру. Після цього вона знову швидко збирається, защипується. Зазвичай неприємний звук зникає.
Така ж проблема зустрічається і на гратах повітропроводу під лобовим склом. Її доведеться також відщепнути і проклеїти.
У більшості випадків автомобілі Джилі Емгранд ЄС7 навіть в топовій комплектації поступають із звичайним кермом, без яких-небудь доповнень. Проте хотілося б отримувати більше, наприклад, мультикермо з рядом функціональних кнопок.
Купити такі кнопки можна окремо. У равлику вже є проводка, залишається тільки розібрати кермо, зняти подушку і провести підключення. Досить спаяти декілька дротів, і все працюватиме.
Варіанти кнопок різні. Можливе підключення управління мультимедіа, круїз, для тих, у кого стоїть варіатор, або голосовим зв'язком, якщо часто виникає необхідність ведення переговорів при поїздці.
Також любителі можуть поставити зоновану підсвітку ніг. Вона спрацьовує при відкриванні дверей і гасне після їх закриття. Зробити це можна як з боку пасажира, так і з боку водія Джилі Емгранд ЄС7.
Робиться це досить просто. У кутку є пластиковий куточок, яким закінчується поріг. Там є джгут дротів, серед яких можна легко знайти колодку і постійний мінус, а також плюс, що з'являється тільки при відкриванні дверей.
Від цих дротів і походить живлення системи підсвітки, змонтувати яку можна як буде зручно. З правого боку ситуація аналогічна.
Так само можна провести підсвітку зони висадки. Монтується вона в двері, живиться від червоного ліхтаря на дверях, так що навіть не доведеться особливо втручатися в проводку.
Далі переходимо до багажника. Зокрема, мова піде про полицю. Усі власники хетчбека Джилі Емгранд ЄС7 стикаються з проблемою шуму, який видає полиця, особливо при їзді по нерівності. Та і шумоізоляцію вона не забезпечує.
Зсередини саму полицю покриваємо віброізоляцією, товщина якої складає 2-4 міліметри. Після чого проклеюємо армофлексом товщиною в 6 мм. Сама полиця стає трохи важче, отримує пружність і перестає стукати.
Далі переходимо до ніші запаски. У цій моделі саме запасне колесо, а не докатка, так що розмір сховища досить великий. А ось з віброізоляцією тут все досить погано. Відповідно, краще додатково покласти шар, заразом прикривши арки.
Також можна застелити в ніші войлоком в декілька шарів, що дозволить при необхідності перевіряти стан металу в ніші запасного колеса. Такий варіант менш надійний, проте має і свій плюс – легко можна все прибрати і перевірити стан авто.
Після внесення змін до шумоізоляцій і віброізоляцій у багажнику Джилі Емгранд ЄС7, в салон практично повністю перестали доноситися якісь звуки. Поліпшити результат дозволив монтаж войлоку і в спинки задніх сидінь.
Для цього розшивається обшивка спинки заднього сидіння. Після чого під неї ушивається войлок, а далі все знову зшивається.
Також можна поліпшити підсвітку у багажнику, яка в штатній комплектації представлена одним плафоном. Просто монтуємо діодні мости з боків, підключаємо проводку до штатної, пускаючи з'єднання через запобіжник.
Щоб трохи підняти автомобіль на пружинах використовуються гумові вставки. Для цього просто знімається колесо і вставляється гумка потрібного розміру. Звичайно, підвіска стає трохи жорсткою, але особливого дискомфорту це не принесе.
Основне джерело шуму в Джилі Емгранд ЄС7 – дах. Особливої фіксації у нього немає, як і підсилювачів або інших якихось пристосувань. Усунути проблему можна все тією ж віброізоляцією. Досить буде листа завтовшки в 2 мм.
Така ж проблема спостерігається і з дверима. Усувається вона все тим же способом – обклеюванням різними ізоляційними матеріалами. На основну частину достатньо буде 2 мм, а ось на карту краще клеїти 6-8 мм.
В цілому, Джилі Емгранд ЄС7 як у базовій, так і в топ комплектації має безліч напрямів для доопрацювання. Основні з них спрямовані на підвищення комфорту водія і пасажира при їзді, а також зниження рівня шуму і вібрації.
Окремо варто виділити недостатню освітленість деяких ділянок, проте і подібна проблема дуже легко усувається.
Що стосується технічних характеристик, то в цій моделі авто краще особливо не втручатися в роботу двигуна і КПП. Проте за бажання можна провести чіп-тюнинг, внісши зміни в деякі параметри.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...