Пн-Пт 9:00-18:00
     Сб 9:00-14:30

RU | UA

Що краще Шевроле Лачетті чи Деу Джентра

Що краще Шевроле Лачетті чи Деу Джентра

Шевроле ЛачеттиСвого часу саме Шевроле Лачетті став дуже популярним автомобілем. Проте час цього авто вже у минулому, оскільки на його місце прийшли інші, кращі і надійніші.

Проте, сталося нове переродження моделі, і на ринку вона з'явилася під назвою Деу Джентра, так само відомого як Равон Джентра, збірка якого відбувається в Узбекистані. Цілком закономірним стало питання, чи не поступиться цим седан своєму попереднику.

Представлена модель з'явилася на ринку ще восени 2015 року, проте тільки нещодавно почала поступово займати своє місце в ніші доступних і надійних автомобілів.

Власне, поява нових авто була пов'язана з тим, що концерн Дженерал Моторс вирішив змінити свою політику, і почалися певні проблеми з Шевроле і іншими моделями.

Головне про автомобіль Деу Джентра

Усі моделі автомобіля оснащуються виключно 1.5-літровим атмосферним двигуном. Потужність силового агрегату складає 107 к.с.

Що стосується КПП, то тут варіантів два. Представлена 5-тиступінчата механічна коробка перемикання. Також доступним варіантом є 6-тиступінчатий автомат. Коробки автомат зустрічаються у продажу рідше.

Відносно зовнішнього вигляду автомобіля, то він трохи незвичний. По суті, до звичної частини седана просто прибудували передню частину хетчбека Лачетті. Хоча, подібний варіант компонування кузова автомобіля існував ще в Шевроле до його відходу.

Зовнішній вигляд Дэу (Равон) Джентра

Лакофарбне покриття Деу Джентра заслуговує оцінки задовільно. Грати радіатора, бічні молдинги і дверні ручки пофарбовані погано, фарба там практично не тримається. Навіть на нових авто виглядає це не дуже.

М'яке покриття кузова досить швидко покривається сколами, що за відсутності догляду може привести до утворення корозії. Часте миття призводить до помутніння лакофарбного покриття.

Кузов з м'яким покриттям швидко тьмяніє і покривається сколами

За запевненнями виробника усі основні елементи кузова оцинковані, що повинно перешкоджати утворенню корозії, проте в реальному житті не завжди виходить так.

Коли мова заходить про авто збірки Узбекистану, то багато хто починає сприймати це як своєрідне клеймо низької якості. Хоча, особливих нарікань в якості складання у власників не виникає.

На окремих авто можуть проявлятися проблеми із закриванням дверей, але це швидше виключення з правил, викликане зношеністю кузовних штампів.

Що стосується оптики, яка швидко мутніє, а також м'якого скла, покриття потертостями і тріщинами, то це було властиво і попередникові – Шевроле Лачетті. Так що тут чіплятися ні до чого.

Оптика швидко тьмяніє

З нових проблем, які з'явилися на Деу Джентра, можна відмітити досить погане регулювання кришок багажника і капота.

Над електропроводкою попрацювали досить добре, і особливих проблем не виникає. Хоча, вразливі місця все-таки існують. Зокрема, досить поширеним явищем можна назвати перегорання запобіжників.

Рідше зустрічаються скарги власників на некоректну роботу центрального замку, а також омивача скла. Датчик рівня палива не завжди показує точну інформацію, що слід враховувати.

Якщо фари Деу (Равон) Джентра почали світити тьмяно, то слід перевірити стан контактів, особливо маси. Іноді досить просто прочистити їх напилком, після чого якість світла відновиться.

При потьмянінні світла слід перевірити контакти

Блок управління двигуном розташований дуже невдало, на одному з найдоступніших для бруду місці. Проте існує і інша, серйозніша проблема. У колодці дротів може бути отвір, в який потрапляє вода. Це може привести до згорання ЕБУ.

В колодку дротів може потрапляти вода

На новіших автомобілях цю проблему усунули, так що таких проблем можна не боятися, але перевірити все-таки варто.

Трохи про салон

Салон виготовлений з досить дешевого жорсткого пластика. З часом він починає дуже голосно скрипіти. Навіть при невеликому пробігу, в районі 50 тисяч км пробігу, проблема проявляється на серйозному рівні.

Пластик салону жорсткий, і починає швидко скрипіти

Зокрема, скрип починає виникати в районі приладової панелі, салонного дзеркала і навіть заднього дивана. До речі, звуки останнього багатьма помилково сприймаються за стук задньої підвіски Деу Джентра.

При пробігу понад 60 тисяч км починає проявлятися скрип в районі контактної групи рульового валу. Спроби якось усунути проблему, включаючи змазування поверхонь, не дають довготривалого ефекту.

Швидко з'являється скрип в районі контактної групи керма

Під ногами переднього пасажира може виникати невелике болото. Пов'язано це з краплями конденсату, що виникає під кришкою салонного фільтру. Такою являється особливість конструкції автомобіля.

Для попередження утворення вогкості знадобиться регулярне прочищення дренажної трубки і випарника кондиціонера. Робити це не так вже і легко, але інакше проблеми з водою в салоні вирішити буде складно.

Пасажирське місце може заливати конденсатом з кришки салонного фільтру

З мотором отоплювача, що скрекоче, можна їздити і так. Проте не варто додавати ще шуму і так в не тихий салон Джентри. Досить просто змастити вал, після чого проблема буде розв'язана.

Підкапотний простір

Встановлений атмосферний 4-циліндровий 16-тиклапанний двигун, що є подальшим доопрацюванням силового агрегату B12D1. Подібні установки були представлені на перших моделях Шевроле Авео.

Двигун Дэу (Равон) Джентра

Розробка подібних двигунів була спрямована на країни, що розвиваються. Відповідно, розробники внесли в конструкцію ряд простих, але досить довговічних рішень, що істотно позначилося на надійності усього силового агрегату.

Зрештою пристрій вийшов дуже вдалим і довговічним. Відомі випадки, коли Джентра спокійно їздить понад 300 тисяч км без капітального ремонту двигуна.

Особливістю силової установки можна назвати і наявність індивідуальної котушки на кожну свічку запалення. Відповідно, при необхідності можна проводити заміну окремої котушки, а не усього блоку в цілому, як було на Шевроле Лачетті.

Також в цьому двигуні відсутні гідрокомпенсатори. Відповідно, регулювання клапанів здійснюється старим перевіреним способом – підбором штовхальників. Для робочого автомобіля подібний чинник можна віднести до категорії помітних плюсів.

Відсутні гідрокомпенсатори, регулювання клапанів спрощене

Ще однією приємною перевагою є відсутність фазообертальників, які частенько стають джерелом проблем, особливо на уживаних автомобілях.

Враховуючи простоту і надійність двигуна багато хто радить проводити заміну мастила кожні 15 тисяч км пробігу, проте краще проводити подібне обслуговування Джентри кожні 10 тисяч км.

Дивовижним чинником для бюджетного автомобіля стала установка в привід газорозподільного механізму багатопластинчатого ланцюга, а не ременя. Згідно з регламентом, термін її експлуатації складає 250 тисяч км, і передчасного виходу з ладу не помічалося.

Також на двигуні є 2 ремені приводу допоміжного устаткування. Перший, великий, відповідає за обертання генератора, компресора кондиціонера і водяного насоса. Інженерам вдалося вмонтувати натягувач і обводний ролик, що істотно підвищило надійність.

використовується ланцюг ГРМ і 2 додаткових ремінних приводу

Малий ремінь відповідає за обертання насоса гідропідсилювача керма. Наявність останнього істотно спрощує процес управління автомобілем, особливо на низьких швидкостях і в умовах обмеженості простору.

Невеликі відмінності Джентри від Лачетті полягають в радіаторі охолодження і кондиціонері. Також в генераторі з'явилася обгінна муфта, що значно полегшило роботу приводному ременю.

Трансмісія

Розмашистий хід важеля, а також досить незразкове перемикання передач – проблеми, відомі ще з часів Шевроле. Проте механічна КПП відрізняється крайньою надійністю, що є важливим показником для автовласників.

Єдиним вразливим місцем в конструкції є куліса КПП Деу Джентра. З часом її доведеться ремонтувати або зовсім замінювати.

КПП Дэу (Равон) Джентра

Також досить багато скарг на низьку живучість зчеплення. Частенько ведені диски доводиться замінювати через 80-100 тисяч км пробігу, що досить мало, як для цього вузла. Також не відрізняється тривалістю експлуатації і вичавний підшипник.

Сам привід зчеплення – гідравлічний. Що цікаво, так це потреба в досить частій заміні рідини. Згідно з рекомендаціями заводу виробника, проводити заміну слід кожні 45 тисяч км пробігу.

Важливо уважно стежити за станом робочого циліндра зчеплення. Особливо при лютих морозах, коли істотно підвищується вірогідність провалу педалі.

Автоматична коробка передач з індексом 6T30 ніколи особливо не отримувала хвалебних відгуків, навіть за часів установки на Шевроле і Опель. Власне, і у випадку з Джентра коробки має ще цілий ряд дитячих хвороб.

Частенько ремонт АКПП потрібно вже через 25-30 тисяч км пробігу, що є просто мізерним значенням для цього вузла. Коробка, яка доживала без серйозного ремонту до 100 тисяч км, і зовсім вважалася рідкістю.

Перші АКПП не відрізнялися надійністю

Поломки виникали скрізь, в гідротрансформаторах і гідроблоках, фрикціони і масляні насоси. Хоча початкова версія коробки – 6Т70, була досить вдалою і надійною. Проведені модернізації 6Т30 за останні роки підвищили надійність, але проблем ще багато.

Ресурс АКПП після модернізації істотно виріс, і складає 160-200 тисяч км пробігу, після чого потрібен серйозний ремонт. Хоча, серйозні поломки можуть початися і значно раніше.

Зокрема, при проведенні ремонту знадобиться відновлення гідротрансформаторів, включаючи заміну фрикційних дисків. Також знадобиться проведення перегородки гідроблоків.

Капітальний ремонт КПП зажадає деяких вкладень

Щоб продовжити термін експлуатації АКПП слід міняти масло і фільтр кожні 40-50 тисяч км пробігу. При несвоєчасній заміні цих елементів термін експлуатації може істотно скоротитися.

Ходова частина Деу Джентра

Ходова частина не відрізняється надійністю. Рульові наконечники і стойки стабілізатора починають стукати через 50 тисяч км пробігу. Небагато довше зазвичай живуть опорні підшипники передньої стойки.

Рульові наконечники, тяга і стойки живуть не довго

Ступичний підшипник розрахований на 100 тисяч км пробігу, проте багато в чому залежить від манери водіння і стану дорожнього покриття. У рульовій тязі люфт може утворюватися після 100 тисяч км пробігу. Міняти краще відразу, оскільки потім доведеться міняти рейку.

В цілому, рейка є вразливим місцем Джентри і Лачетті. Стук і масляні плями там можуть з'являтися вже через декілька десятків тисяч км пробігу. Поширеною проблемою є і насос гідропідсилювача керма, що гуде.

Проте не завжди обов'язково міняти увесь насос. У більшості випадків досить просто перепресувати підшипник. Задні стойки можуть почати текти навіть після 50 тисяч км пробігу. Трохи довше зазвичай живуть і передні стойки.

Підвіска в цілому досить багата неприємними моментами. Наприклад, цілком робочі підшипники можуть почати стукати досить швидко. Причина – поява люфта штока. Найдовше тримаються зазвичай важелі.

Є певні проблеми і з гальмами. У районі 100 тисяч км пробігу виникають проблеми з супортами. Досить часто закисає трос ручного гальма.

Передні датчики ABS живуть трохи, міняти їх доводиться часто. А ось при заміні заднього датчика доводиться міняти усю ступицю у зборі, що істотно здорожує ремонт. Проте подібні проблеми зустрічалися і у Шевроле Лачетті.

Разом з ABS доводиться міняти і маточину

Висновок

Якщо порівнювати сучасні реалії, то вибираючи між Шевроле Лачетті і Деу (Равон) Джентра краще віддати перевагу останньому. В цілому, автомобілі практично ідентичні, як і проблеми у них.

Проте Джентра все-таки має надійнішу коробку, особливо автомат, а також двигун. Відповідно, маючи можливість вибирати, слід вибирати саме Деу. Знайти ж запчастині можна до будь-якої з представлених на огляд машин.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна підшипника генератора Лачетті та натяжного ролика 25.03.2024 Заміна підшипника генератора Лачетті та натяжного ролика

  Рекомендації по заміні підшипника генератора...

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Всі статті »

.