Одним з популярних китайських бюджетних седанів на вітчизняному ринку є Джилі МК. Досить поширений автомобіль, який тривалий час випускався брендом Geely. Незважаючи на те, що випуск припинений, зустрічаються ці машини ще досить часто.
В цілому автомобіль вийшов досить вдалим. Є свої плюси, але і без недоліків не обійшлося. Особливо останнє стосується підвіски транспортного засобу, деяких складнощів з обслуговуванням двигуна, а також трохи слабкий кузов.
Без належного догляду кузов Джилі МК починає досить швидко покриватися рижиками з подальшим поширенням корозії по поверхні. Також корозійні процеси характерні для внутрішніх просторів.
Сьогодні видалася можливість більш ретельно визначити вразливі для корозії місця цього автомобіля з Піднебесної. Посприяло цьому те, що один зі старих екземплярів був просто розрізаний на металобрухт, що і дозволило краще розглянути всі особливості.
Розпиляна машина була випущена в 2008 році і пробула в експлуатації менш як 10 років, однак з певних причин її стан на момент розбирання залишало бажати кращого. Кузов Джилі МК прийшов в повну непридатність і в багатьох місцях прогнив наскрізь.
Однією з причин такого стану авто можна назвати наявність люка. Патрубки і система водовідведення від цього люка прийшли в непридатний стан, що не було своєчасно виявлено і послужило причиною попадання води на важливі ділянки.
Замість того, щоб витікати назовні системою водовідведення, волога залишалася в кузові. Зазвичай система прокладається до задніх крил і передніх стійок, що в кінцевому підсумку і призвело до сильних корозійних пошкоджень даних елементів.
Проте із-за виходу трубок з ладу вся вода попадала в салон. Як результат – вся підлога покрита іржею і почала гнити. Така ж ситуація спостерігається і в багажному відділенні Джилі МК.
Від порогів автомобіля практично нічого не залишилося. Всередині порогів виявилася монтажна піна, яка добре набирає вологу, що призвело до прискорення корозійних процесів.
Завжди можна вжити заходів, які сприяють збільшенню терміну експлуатації автомобіля. Одним з головних напрямків є проведення антикорозійної обробки. Її слід проводити кожні 2 роки, при необхідності – частіше.
Що стосується безпосередньо цього автомобіля, то слід ретельно обробити пороги. Особливо акцентуючи увагу на внутрішній частині, звідки в Джилі МК зазвичай і починають проявлятися проблеми.
При наявності люка завжди слід проводити ретельну перевірку стану водовідвідної системи. Для цього перевіряються трубки, місця їх кріплення, герметичність та інші фактори. У разі виявлення проблем слід максимально швидко їх усунути.
Важливо підтримувати сухість в салоні автомобіля. Перевіряється дренаж, у вологу погоду іноді не зайвим буде провести додаткове висушування. Перевіряються ймовірні місця попадання вологи і закриваються при наявності такої можливості.
Слід пам'ятати про те, що в дощову і снігову погоду помітна частина вологи потрапляє в салон Джилі МК з взуттям та одягом. Не зайвим буде розміщення спеціальних килимків з можливістю їх заміни для просушування.
Необхідно регулярно перевіряти стан ущільнювальної гумки задніх ліхтарів. Саме в цьому місці в багажник може потрапляти волога. Відповідно, гумку слід своєчасно замінювати або проводити додаткову обробку цієї ділянки ізолюючими матеріалами.
Сама гумка розташована по контуру. Іноді виникають ситуації, коли вона відходить від кузова або фара недостатньо щільно притиснута. Через це і утворюються прогалини, через які в багажне відділення і потрапляє волога.
Що стосується безпосередньо металу, то його товщина досить велика. З цього боку нарікань на Джилі МК немає і бути не може. Все цілком на хорошому рівні. Однак важливо враховувати і регіон експлуатації.
Зокрема, у великих містах, де для посипання взимку доріг використовуються різні потужні реагенти, корозійні процеси можуть з'являтися набагато швидше.
При ретельному догляді за Джилі МК термін експлуатації автомобіля може досягати позначки понад 10 років. Однак при цьому необхідно дотримуватися цілого ряду рекомендацій, спрямованих на уповільнення утворення і поширення корозійних процесів на кузові.
Якщо ж належного догляду не буде, то цілком вірогідним сценарієм буде досить швидке поширення корозії з подальшим прогниваем кузова авто.
В цілому, кузов виготовлений з якісного металу цілком нормальної товщини, так що нарікань не викликає. Інша справа – досить посередня якість лакофарбового покриття, якість якого залишає бажати кращого, однак цей недолік легко вирішується.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...