Два практично ідентичних автомобіля, але в той же час абсолютно різні – Джилі Емгранд ЄС7 і Лада Веста.
Кожен з них має власні особливості, певні нюанси і ряд дуже схожих показників.
Більше того, навіть ціни цих моделей приблизно однакові, принаймні в топовій комплектації.
Варто відмітити, що при порівнянні використовується оновлений варіант Джилі Емгранд ЄС7, який не так і давно почав з'являтися у продажу.
Відповідно, шанси на успіх у обох варіантів практично однакові.
Проте – який з варіантів виявиться кращим в цьому протистоянні?
Емгранд можна сміливо віднести до С класу. Габарити автомобіля складають 4631х1789х1470 мм з колісною базою в 2650 мм.
Веста відноситься до своєрідного В+ класу. Габарити цієї моделі складають 4410х1764х1470 мм з колісною базою в 2635 мм.
Відповідно, Джили виявилася трохи габаритніше свого конкурента, що, в принципі, не грає ключової ролі.
Також значна різниця спостерігається в трансмісії автомобілів. Джилі Емгранд ЄС7 отримав варіатор, тоді як Лада Веста отримала автоматизовану коробку перемикання передач.
Що стосується вартості автомобілів, то тут також немає особливих відмінностей – обоє коштують в районі 13,5-14,5 тисяч доларів.
За свої гроші китайський автопром пропонує клієнтам бесключевой доступ, шкіряний салон і шкіряне обтягування керма.
Веста ж може похвалитися наявністю камер заднього виду і вбудованою навігацією, проте немає системи бесключевого доступу.
Ну і зовсім небагато відрізняються двигуни представлених автомобілів.
Джилі Емгранд ЄС7 отримав двигун об'ємом 1,8 літра з максимальною потужністю в 133 кінських сили з максимальним обертаючим моментом в 170 Нм.
Лада Веста також отримала силовий агрегат з об'ємом в 1,8 літра. Проте максимальна потужність склала всього 122 кінських сили. Максимальний обертаючий момент складає 170 Нм.
Перше, що впадає у вічі при відкриванні дверей – якісний килимок дуже своєрідної комірчастої форми. Це перешкоджає безладному катанню пилу і бруду по підлозі, підвищуючи рівень комфорту.
Ключ в Джилі Емгранд ЄС7 має солідні розміри, приємний на дотик. Є металеве обрамлення. Відкрити дверний замок або запустити двигун можна натисненням кнопки.
З високим зростом посадка в китайцеві буде не зовсім зручною. Навіть якщо відсунути сидіння назад до упору або підняти їх, ноги все одно звисатимуть, не торкаючись сидіння.
Це не зовсім зручно, особливо при їзді на великі відстані.
Кермо регулюється тільки по висоті, при цьому кут регулювання досить обмежений. Бракує можливості регулювання по вильоту, що дозволило б створити додатковий комфорт.
Приладова панель виглядає досить сучасно. Екрани кольорові, що покращує обзорність показників. Між тахометром і спідометром розташований невеликий екран.
На центральній консолі встановлений сенсорний екран, що виконує функцію мультимедійної системи. За бажання можна підключати інші пристрої, використовуючи для цього USB- порт.
За допомогою технології Bluetooth можна підключати телефон і здійснювати дзвінки при їзді використовуючи функціонал мультимедійної системи Джилі Емгранд ЄС7.
Також при підключенні через шнур телефону з ОС Android можливе використання усього функціонала телефону за допомогою екрану мультимедійної установки. Це досить зручно.
Клімат однозонний, з класичним управлінням за допомогою кнопок і тумблерів. Є підігрівання сидінь.
Також на оновленому автомобілі встановлено мультифункціональне кермо із зручним розташуванням клавіш управління.
Вмонтовані електросклопідіймачі на усі 4 вікна, з можливістю блокування на водійському місці.
Після оновлення салон став цікавіший і сучасніший, з'явилися цікаві металеві вставки, виглядає цілком солідно.
Бардачок відрізняється відносно невеликими розмірами. Проте з'явилася новинка – на нім встановлений мікроліфт, що у бюджетних авто зустрічається рідко.
Є подвійний бокс в підлокітнику Джилі Емгранд ЄС7 між водійським і пасажирським місцем. Можна відкрити невелике відділення, де легко розмістяться документи, або ж велике – куди можна скинути речі більше.
У великому відділенні підлокітника розміщене 2 USB-порти. Один можна використати для зарядки, другий – для підключення до мультимедійної системи.
Загалом, все цілком на пристойному рівні, і єдиним недоліком можна назвати тільки не зовсім зручну посадку.
Посадка сам за собою цілком комфортна. Навіть при зрості в 186 см колінами не упираєшся в переднє сидіння. Проте трохи можуть упиратися гомілки.
Сидіння розташовані зручно, сидіти комфортно. Правильно вибраний кут нахилу дивана, що дозволяє забезпечити додатковий комфорт. Є підголовники і ремені безпеки.
На задніх сидіннях також є підлокітник, в якому розташований два підсклянники.
Довжина заднього дивана складає 144 см
Тут також розпочнемо з килимків. У Лада Веста представлені вони звичними гумовими килимками, в яких завжди збирається багато сміття і води, і чистити їх слід регулярно.
Посадка в цій моделі зручніша, сидіння регулюються краще.
Також слід зазначити можливість регулювання керма не лише по висоті, але і по вильоту, що дозволяє створити досить високі рівень комфорту.
Екран мультимедійної системи трохи менше, ніж у конкурента. Можна підключити SD-карту. Також на екран виводиться зображення з камери заднього виду.
Є вбудована навігація, а також USB-порт для підключення додаткових пристроїв.
Проте за якістю обробки Лада Веста програє Джилі Емгранд ЄС7. Використовуються дешевші матеріали і це трохи впадає у вічі. Також бракує нормального обплетення керма.
Встановлені електросклопідіймачі на усі вікна, з можливістю управління з водійського місця.
Бардачок також не відрізняється великими розмірами, відсутній мікроліфт.
У центрі немає звичного великого підлокітника, що трохи ускладнює розміщення різних дрібних предметів і злегка знижує рівень комфорту.
Для пасажирів Лада Веста на задніх сидіннях відведено трохи менше місця. Проте сидіти все одно досить комфортно.
Центральний тунель менший, відповідно для третього пасажира буде комфортніший. Також є підголовники, ремені безпеки.
Довжина заднього дивана складає 150 см, що на 6 см більше конкурента з Піднебесної.
Проте варто відмітити відсутність в цій моделі заднього підлокітника.
Багажник Джилі Емгранд ЄС7 можна відкрити, використовуючи клавішу на ключі або кнопку в салоні автомобіля.
Розміри багажника досить великі. Об'єм складає 670 літрів.
Також при необхідності можна скласти заднє сидіння, що дозволить перевозити більше габаритні вантажі.
Під підлогою у багажнику китайського автомобіля розташована докатка. Досить дивне рішення, оскільки місця більш ніж достатньо для розміщення повноцінного запасного колеса.
На дверях багажника з внутрішньої сторони розміщена спеціальна ручка. Вона призначена для можливості відкривання зсередини на випадок, якщо хтось випадково закрився у багажнику.
На Лада Веста відкрити багажник також можна, використовуючи або спеціальну клавішу на брелку ключа або ж кнопку в салоні автомобіля.
На дверях є зручна ручка для закривання, що, до речі, не передбачено на Джилі Емгранд ЄС7.
Під підлогою розміщено повноцінне запасне колесо.
Об'єм багажника складає всього 480 літрів, що практично на 200 літрів менше конкурентної моделі.
При необхідності можна скласти задні сидіння, що дозволить перевозити габаритні вантажі.
Творці заощадили на обшивці, обшивши тільки невелику зону в місці закривання.
Варто відмітити, що не зовсім зручно зроблені і арки двері, які іноді можуть заважати, а також з'їдають деякий простір у багажнику.
Динаміка автомобіля не дуже вражає, двигуна бракує. Але для комфортної їзди по місту цілком достатньо.
Автомобіль оснащений сервоприводами перемикання передач, а також включення і виключення зчеплення. До речі, коробка перемикання передач Лада Веста оснащена одним зчепленням.
При спокійній їзді перемикання відбувається плавно, хоча деякі скачки у момент перемикання все-таки відчуваються.
Якщо ж йдеться про швидку їзду, то тут ситуація інша. АКПП не устигає за бажаннями власника. Відповідно, з перемиканням можуть виникати певні складнощі.
Звичайно, можна спробувати підучити автомат під себе. Для цього досить розігнатися, і відпустити педаль газу в очікуваний момент перемикання передачі, після чого знову газувати.
При парковці в обов'язковому порядку слід затягувати ручник. Спеціального режиму паркінгу в цій моделі немає.
У іншому, особливих нарікань немає, все працює стабільно, можна спокійно їздити по місту. Правда, з обгонами можуть виникати певні складнощі.
Коробка перемикання передач з'єднується з двигуном за допомогою багатодискового зчеплення. Зазвичай для цього використовується гідротрансформатор.
Подібна конструкція призводить до того, що диски змикаються дуже різко, що позначається на умовах експлуатації. Старт і перемикання відбувається не зовсім звично.
Старт відбувається досить різко. При натисненні на педаль газу Джилі Емгранд ЄС7 авто спочатку трохи плавно зрушується з місця, після чого відбувається ривок.
В процесі руху особливих претензій до варіатора не виникає. Проте якщо деякий час просто котитися і потім натиснути на газ, то із-за різкого з'єднання дисків зчеплення відбувається черговий ривок.
Плавно прискоритися просто не вийде.
Робота двигуна може здаватися трохи шумною, але потужності йому вистачає. З динамікою проблем не виникає, навіть при необхідності здійснення обгону.
За бажання можна скористатися ручним режимом перемикання передач. На Джилі Емгранд ЄС7 він дістав назву спортивного. Проте і тут відчувається вплив варіатора.
Якщо на варіаторі при старті з місця затиснути педаль газу, то обороти завмирають на відмітці в 5500 оборотів в хвилину, а розгін відбувається лінійно, а не ривками.
В цілому, для міської їзди цей варіатор налагоджений цілком нормально.
Для тесту автомобілі розгоняться, після чого починаємо різко здійснювати маневри в різні боки.
Лада Веста цілком добре тримає дорогу, управляється легко, не заривається і не злітає з дороги.
Правда, є певний недолік при здійсненні різких маневрів – кермо слизьке, і доводиться дуже міцно його утримувати.
Баланс підвіски між комфортом і керованістю цілком добре налагоджений. Енергоємність підвіски також на високому рівні.
Джилі Емгранд ЄС7 справляється з навантаженням куди гірше, при бічному зносі підвіска не завжди відмінно справляється з поставленими завданнями.
Рятує система стабілізації, яка дозволяє утримувати автомобіль навіть на різких маневрах і при слизькій поверхні. Все цілком на рівні.
Справедливості ради варто відмітити, що китайський автомобіль створювався на дуже застарілій платформі, що і позначається на результатах тесту.
Сказати, який з автомобілів краще – Джилі Емгранд ЄС7 або Лада Веста – не вийде. Кожен з них хороший по-своєму.
Наприклад, варіатор китайця працює, поза сумнівом, краще, ніж автоматика Лади. Також Джилі має кращу якість матеріалів в салоні.
Проте ергономіка Лада Веста краща, ніж у представника Піднебесної. Також Веста краще поводиться на дорозі, особливо на великих швидкостях.
В той же час динаміка Емгранд ЄС7 на порядок краще, що також має дуже важливу роль.
Вартість представлених моделей практично однакова. Так що вибір тут залежить від особистих переваг кожного, залишається тільки пробувати і підбирати під себе.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...