У системі змазування автомобіля не останню роль грає масляний фільтр. Це відноситься і до різних моделей китайського бренду Джилі – СК, МК і Емгранд.
Саме фільтр відповідає за очищення масла, яке йде до масляного насоса, від твердих елементів і продуктів зносу деталей двигуна.
Конструктивно масляний фільтр складається з таких елементів:
Варто відмітити, що масляний фільтр для автомобілів Джилі є витратним матеріалом, який вимагає регулярної заміни.
Зазвичай заміна проводиться кожні 10-15 тисяч км пробігу авто. Проте при використанні низькоякісного масла або важких умовах експлуатації автомобіля заміна може знадобитися ж через 5-7 тисяч км.
Важливо правильно вибрати елемент, що фільтрує. Якщо встановити неякісну деталь, то масло досить добре не очищатиметься, що приведе до прискореного зносу комплектуючих двигуна.
На огляді представлені варіанти для автомобілів китайського бренду Джилі – СК, МК і Емгранд 7 до рестайлинга, з об'ємом двигуна 1.8 літра.
Зібрані відразу 7 різних варіантів фільтрів – Asian, Fitshi, CDN, Koreastar, Konner і декілька інших варіантів, включаючи Rider і Blue Print.
Усі представлені фільтри належать до приблизно однакової цінової категорії. Виключення – Blue Print, який трохи дорожче за інші варіанти і позиціонує себе як відповідючий європейській якості і стандартам.
Якщо орієнтуватися на відгуки клієнтів, то до категорії гірших варіантів можна віднести Asian, Fitshi, CDN. Особливо це стосується першого варіанту, інформації про яке практично немає.
Інші з цієї трійки і позиціонують себе швидше, як виробники бюджетних деталей переважно для китайських автомобілів.
Rider відрізняється позитивнішими відгуками, та і в цілому створюється враження цілком непоганого варіанту масляного фільтру для автомобілів Джилі.
Що стосується Koreastar, то він належить до категорії середніх, проте часті негативні відгуки про цей бренд все-таки насторожують.
Konner – німецька фірма з виробництвом в Кореї, належить до категорії середніх за якістю.
Blue Print – компанія з британським походженням, відрізняється порівняно хорошою якістю.
По суті – усі представлені компанії є пакувальниками, замовляючи продукцію у інших виробників.
Вартість усіх представлених фільтрів не перевищує 100 гривен, що відносно небагато, оскільки вироби відомих брендів можуть коштувати понад 200 гривен.
Варто відмітити, що представлені масляні фільтри для автомобілів Джилі відрізняються по своїх розмірах. Asian є одним з найнижчих, тоді як Rider один з найбільших.
Проте спокійно можна поставити будь-який з них, оскільки конструкції автомобілів не заважають цьому.
Всі фільтр мають гумки ущільнювачів, переважно круглого перерізу. Виключення – Fitshi, де гумка отримала квадратний переріз.
За допомогою болгарки розрізаємо усі фільтри, що дозволить оцінити стан фільтруючих елементів, а також дозволить перевірити якість приклеювання фільтру і наявність пружин.
Asian і CDN – якість м'яко кажучи не дуже. Фільтруючі елементи не заповнюють увесь простір, залишається багато порожнечі, що позначиться на якості фільтрації.
Більше того, у CDN папір не проклеєний, без проблем зрушується і витягається. Такого бути не повинно. Корпуси картріджа, що фільтрує, можна сказати, що і немає, таке враження, що він зроблений з фольги – легко гнеться і ламається.
Fitshi. Фільтруючий елемент досить великий, але сумніви викликає якість паперу. Вона почала тліти в процесі розрізання масляного фільтру для Джилі. На інших екземплярах подібного не було.
Цілком можливо, що виробники використали багато домішків звичайного паперу. Це означає, що при попаданні масла фільтр розмокне, перетворитися на кашу і почне забивати масляні канали.
Трохи краще показали себе Rider, Koreastar і Konner.
Rider. Проклеєний фільтруючий елемент досить добре. Якість паперу помітна краще. Розміри також досить непогані, що теж піде на користь.
Koreastar і Konner практично однакові. У першого, правда, трохи погано приклеєний папір.
Проте у усіх з вищеперелічених фільтрів є недолік – тонка стінка фільтруючого елементу. Відповідно, площа фільтрації залишатиметься невеликою, що істотно підвищує шанс попадання сміття в систему мастила.
Особливо виділився масляній фільтр для Джилі від компанії Blue Print. Стінки досить товсті, площа фільтрації буде помітно більша, ніж у інших представлених варіантів.
Якість паперу і її приклеювання також набагато краще. Відірвати клей з папером від корпусу просто так не вийде.
Усі представлені фільтри мають необхідні клапани. Проте саме Blue Print він відрізняється помітно кращою якістю.
Найгіршим клапан опинився вCDN, де його і назвати клапаном вдається тяжко. Гумка просто рветься від щонайменшої дії.
Asian, Fitshi, CDN краще не використати на своєму автомобілі.
Koreastar, Konner і Rider можна використати як тимчасову альтернативу середнього класу, проте краще проводити їх заміну трохи раніше за звичайний. Також можна брати їх на момент заміни масла, коли один фільтр все одно відразу доведеться викинути.
Blue Print чудово підійде як бюджетний варіант для повноцінного використання на автомобілях Джилі. За вартістю він практично не відрізняється від інших варіантів, але якість набагато краща.
Таким чином саме останній варіант гідний уваги автовласників, особливо в якості недорого, але цілком якісного масляного фільтру.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...