З технічного боку претензій до семирічного Geely Emgrand 7 зовсім не багато. Надійний тойотівский двигун (аналог 1ZZ), непогана підвіска, хороша витривала трансмісія — все це зробило флагманський седан компанії досить популярним в Україні. Однак до кузова є ряд претензій, яких, втім, можна уникнути.
До честі китайського виробника треба сказати, що проблеми з корозією кузова стосуються виключно лакофарбового покриття. Лонжерони, днище, внутрішні порожнини за 155 тисяч абсолютно не постраждають, якщо відразу після покупки автомобіля виконати ретельну антикорозійну обробку.
Власники відзначають, що найменше схильні до корозії саме Geely Emgrand 7 виробництва КНР. Інші автоскладальні заводи можуть допускати відхилення в технології фарбування, тому і неприємностей потрібно чекати більших. Наприклад, Емгранди, зібрані в Черкеську, можуть виходити з конвеєра зовсім без шару ґрунту на кузові.
Ось, що ми маємо на лакофарбовому покритті Geely Emgrand 7 за сім років без додаткового захисту кузова. Передня частина капота отримала серйозні корозійні пошкодження.
Це пов'язано в першу чергу з тим, що порожнини капота не оброблялися антикором. Свою роль в такому стані капота зіграла хромована накладка в передній частині капота.
Від вібрації стерлася фарба, в результаті іржа пробралася не тільки у внутрішні порожнини, але і на окрайку капота.
Також ні в якому разі не можна запускати навіть мінімальні відколи. При такій якості лакофарбового покриття мінімальний скол призводить до здуття фарби і лаку, проникнення вологи й появи вогнищ корозії під кожним найменшим сколом.
На кришці багажника слід звертати увагу на місця контакту тієї ж хромованої смуги з самою кришкою.
Ситуація та ж — від вібрації стирається слабке покриття, в результаті чого з'являється іржа.
Окрайка кришки багажника може постраждати в результаті неакуратного навантаження або вивантаження багажу.
Металевий лючок бензобака сам по собі шкодить кузову. Лючок незнімний і фарбувався він разом з кузовом.
В результаті недбалого використання заправного пістолета на кромках лючка і ніші горловини бака також проступає іржа.
Кромки колісних арок страждають в першу чергу від дорожнього піскоструменю і вилітають з-під коліс каменів. У місцях пошкодження ЛКП на крайках арок також можлива поява іржі.
Якщо затягнути з видаленням сколів на арках, через деякий час можна очікувати і наскрізної корозії.
Ще одна хвороба кузовів Geely Emgrand 7 — кромки дверей на завальцюванні і петлі.
Цим місцям потрібно приділяти максимум уваги, а дверні порожнини обов'язково обробляти антикорозійними мастиками.
Поширена проблема саме на кузовах Geely Emgrand 7 — вогнища корозії в районі передніх бризковиків. Оскільки бризковик пластиковий, а точки кріплення недостатньо продумані, бризковики від вібрації просто стирає фарбу з крила. Як варіант, можна змінити кріплення бризковика, або зняти штатний і встановити інший, який не буде шкодити ЛКП.
Тепер звертаємо увагу на передні стійки в районі кріплення вітрового скла. Цілком ймовірно, що в цьому місці також з'являться відколи і корозія.
Як зліва, так і справа.
Передня окрайка даху на Эмгранді теж страждає від зустрічного щебеню і пилу. Є велика ймовірність появи корозії і тут.
Фарбування всього даху — досить дороге задоволення, та й не кожен маляр візьметься за таку роботу. Тому, щоб передбачити таку ситуацію заздалегідь, краще затягнути дах, або передню його частину, захисною плівкою.
З часом дверні ніші також страждають від корозії. Частково від постійного контакту з гумовим дверним ущільнювачем...
...частково від вібрації пластикового порогу в нижній частині.
Ще один, не такий важливий, але неприємний момент — розділювальна планка заднього скла з часом може втратити матове захисне покриття і почати іржавіти.
На відміну від всіх дверних рамок, вона не затягнута захисною плівкою.
В іншому, все закриті порожнини, лонжерони, колісні арки під локер, днище, за 155 тисяч пробігу знаходяться у відмінному стані. На фото - колісна арка, яка збереглася завдяки штатному локеру.
В цілому, Geely Emgrand 7 здається цілком добротним автомобілем, але його майбутнім власникам вкрай бажано як можна більше приділяти уваги лакофарбовому покриттю. У цьому допоможуть броньовані плівки, захисний поліроль і уважний догляд за кузовом.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...