(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Запчастини Деу Матіз

Сортувати за:
  Назва (А -> Я)   Назва (Я -> А)   По популярності   По рейтингу
Вигляд:    плитка    список
49
144
30
196
184
296
57
173
22
627
31
6
164
89

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 51

Малолітражка Daewoo Matiz - кращий представник свого класу

Daewoo Matiz – це компактний п'ятидверний хетчбек. Незважаючи на радий інженерних огріхів, залишався популярним в Україні дуже тривалий час. Чисто міський автомобіль з майже прямий посадкою і достатнім простором усередині, став незамінним засобом пересування для багатьох жінок, залишаючись поза конкуренцією у своєму класі по вартості самого автомобіля, а так само його обслуговування.

Наш сайт в змозі забезпечити кожному власнику Матіз мінімальний термін простою в очікуванні необхідних для ремонту запасних частин. А, отже, кожен власник отримає можливість максимально використовувати можливості цього автомобіля для вирішення своїх особистих або професійних завдань.

Інтернет магазин Chery.net.ua пропонує найкращий вибір оригінальних запчастин Деу Матіз та їх аналогів щодо їх реальної вартості. З нами зручно робити ремонт, дешево купувати комплектуючі, легко зробити правильний вибір за допомогою професійних консультантів магазину.

Каталог запчастин Деу Матіз

 

Як створювався Деу Матіз

Daewoo Matiz – друга в історії малолітражка класу «А», продажі якої стартували в 1998-му році. Фактично прийшла на зміну моделі Tico, побудованої на базі японського міського компакта Suzuki Alto. В Україні модель пропонувалася з двома силовими агрегатами: 0,8 і 1,0 літра, які відповідно розвивали потужність 51 і 63 кінські сили. Крім п'ятиступінчастою механіки, була нашому покупцеві доступна і автоматична КПП, яка покладалася чомусь тільки самому слабкому моторів.

Дизайн та запчастини Матіз розроблено відомим італійським ательє ItalDesign Джоджетто Джуджаро, який спочатку запропонував свої ідеї компанії Фіат для відродження легендарної моделі «Фіат-500». Але італійський виробник відмовився від напрацювань відомого дизайнера, і практично без змін модель була продана корейському Деу.

Перші Матизы були побудовані на всі базі все того ж японського Alto, на який по суті просто «натягнули» новий кузов. Ця платформа отримала назву М100, проте вже через два роки модель піддалася першому рестайлінгу, який з мінімальними оновленнями у зовнішності (капот, передній бампер і деякі елементи кузова) завершився і формуванням нової платформи М150. Саме вона без змін випускалася до появи другого покоління автомобіля.

Втім, до нас він дійшов вже під іншим ім'ям (Chevrolet Spark), а Matiz зі старих запчастин і комплектуючих, з практично незмінним зовнішнім виглядом продовжували збирати в Узбекистані на дочірньому автоскладальному підприємстві UzDaewoo, звідки компакт і надходив на Український ринок.

 

Цей невеликий автомобільчик був досить вертким і економічним з будь-яким з силових агрегатів. Малі габарити (довжина – менше 3,5 метрів) вельми припали до душі не тільки жіночої частини водійської братії, але і деяким представникам сильної статі. А все через практичності використання в міських умовах: невеликий витрата палива, легко знайти місце для паркування, невисока вартість на запчастини Деу Матіз.

Особливості пристрою і експлуатації Матіза

Найбільший недолік авто – його невисокі показники пасивної і активної безпеки. Втім, цим грішить більшість моделей А-класу. Що ж стосується авто, то багатьма відзначається досить бліда комплектації. Особливо – на тлі прямих конкурентів по вартості у вигляді китайського клону Chery QQ або інших мікролітражок з цієї азіатської країни.

Основні претензії до розробників – невеликий багажник і малопотужні двигуни. Якщо при експлуатації в місті машинка здається дуже юркою, на трасі для обгону моторів явно замало. А з-за високого центру тяжіння і малої ваги його на швидкості буквально здуває з дороги. Можна зробити висновок, що автомобіль явно не для тривалих поїздок по межгороду, а виключно для міста.

Є претензії до гальм: вони дуже мляві. Якщо доводиться різко гальмувати – робити це потрібно дуже ретельно. З-за цього знос гальмівних колодок – досить інтенсивний. Ну, і, звичайно ж, як висновок – потрібно ретельно дотримувати дистанцію.

двигунів особливих питань немає, але за ними треба стежити. Після 100 000 кілометрів пробігу – обов'язково робити ревізію клапанів, а при необхідності змінювати маслос'емниє ковпачки (сальники клапанів). Іноді турбують датчики. Особливо – РХХ, який два рази на рік потрібно чистити через низьку якість нашого палива.

Запчастини Деу Матіз купити в Україні

Ремінь ГРМ краще міняти після 50 000 кілометрів пробігу, хоча виробник вказує більший ресурс. Але досвід показує: чи до нас привозять не такої якості запчастини Деу Матіз, то представники заводу явно злукавили.  А в іншому при належному догляді мотори без проблем проходять і по 200 000 до першого серйозного втручання. Головне – своєчасно лити якісне масло, вчасно міняти фільтра.

Якщо говорити про хворих місць Матіза, то запчастини, які доведеться міняти найбільш часто – це діодний міст генератора. Він чомусь намагається вийти з ладу при самому зручному або незручному випадку. Так само в електриці варто стежити за високовольтними проводами, поганий стан яких здатне додати клопоту: двигун буде працювати не рівно, втратить в потужності, збільшиться витрата. Запобіжник вентилятора системи охолодження слабенький і постійно перегорає – можна спробувати поставити більш потужний.

Так само варто приділяти увагу підвісці: якщо цей автомобіль на хорошій дорозі дуже комфортний, то навіть на невеликих ямках він схильний пробоїв «до упору». Причина – амортизаторах, які ми рекомендуємо поміняти на аналоги від відомих брендів. А з-за такого характеру підвіски часто летять наконечники рульових наконечників, сайлентблоки, важелі передньої підвіски.

І остання порада: якщо ви збираєтеся займатися обслуговуванням і ремонтом самостійно, якщо надумаєте зробити заміну якоїсь деталі у себе в гаражі, пам'ятайте, що машина дуже компактна, і під капотом вільного місця відверто мало. Навіть для того, щоб поміняти трос спідометра, доведеться розбирати пів автомобіля.

Автозапчастини Daewoo Matiz

Як заощадити на запчастини до Деу Матіз

Економія на комплектуючих для свого авто не завжди може бути виправдана. Якщо мова йде про дешеві деталях, то вони не обов'язково будуть відрізнятися високим ресурсом. Інтернет магазин Chery.net.ua знайшов вихід з цієї ситуації: ми протягом кількох років ретельно відбирали постачальників тільки тієї продукції, якість якої було доведено роками експлуатації. А запропонувавши від себе мінімальні ціни на ринку, вирішили питання і доступності запчастин для більшості клієнтів.

Автозапчастини на Матіз від нашого інтернет магазину завжди гарантують високу якість і повна відповідність заводських вимогам. Наш власний великий склад дозволяє повністю забезпечити поставки в будь-яке місто україна в найкоротші терміни, а зручний каталог запчастин Daewoo Matiz дозволяє вибрати необхідні комплектуючі протягом декількох хвилин, і непогано на цьому заощадити.

Відгуки клієнті

Петро механік

Ця прокладка 100% підходить на Авео, не вказано терміни доставки

Виталий Зигунов

Покупал пластиковый соединитель електродвигателя отопителя с воздуховодом. Деталь не дорогая. Хорошо села на свои места. Имеет паралоновое уплотнение как и должно быть. Вообщем, брать на матиз можно, проверено!)

Михаил

Электронный или с тросиком ?

Корсунський Сергій

Підвищились витрати пального. Та при розгоні автівка якось ривками їхала. Хтосб підказав, що це клапан ЕГР. Стали розбиратись - вщен знищена прокладка під кклапаном І він перестав нормально працювати. Це ще легко відбувся. А вже хотів новий клапан купувати

Максим

Все получив, дякую. Втулка підійшла, велике спасибі за вашу пораду

Севернюк Саша

Оригинальный бендекс стартера за нормальную цену. все в четких размерах. Поменяли без проблем. стоимость и правда хорошая. магазин с доставкой справился быстро, но новая почта как всегда начудила

Глущенко Андрей

оригинальный продукт, достойное качество. Цена - выше похвал всяких. магазин иэтим и нравится - стоимостью и практическим наличием всего товара на сайте. И Доставка неплохая. Можно заказывать - рекомендую

Юля

Доброго дня! Володію автомобілем уже більше 5 років, авто 2008 року випуску, купувала у 2014 році. Перших років два ремонтувала на СТО, відповідно і запчастини завжди брала через них, по їхній рекомендації. Але як підскочили ціни, то вирішила що потрібно самій шукати запчастини. Тим більше на станції бувало таке, що тоже чекала по пару днів на якусь деталь. Знайшла в інтернеті даний сайт, і замовляю тут, так як ціна виходить нижча на 20-30%. Відправкою замовляю рідко (не дуже зручно). Так як буваю у частих відрядженнях в Києві , то забераю самостійно!

Пользователь

Впервые делал заказ у этом магазине и остался очень доволен. Цена как заявлена на сайте. Отправили в тот же день (еще и без предоплаты), а уже на следующий я все получил. Спасибо. Все супер!

Корисні статті

Поради по обслуговуванню Шевроле Авео в зимовий період 12.11.2019 Поради по обслуговуванню Шевроле Авео в зимовий період
Установка ГБО на Шевроле Авео Т250 двигун 1.5 09.11.2019 Установка ГБО на Шевроле Авео Т250 двигун 1.5
Грейт Вол Ховер Ф7 перші недоліки після 5000 км пробігу 30.10.2019 Грейт Вол Ховер Ф7 перші недоліки після 5000 км пробігу
Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу 17.10.2019 Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу
Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану 10.10.2019 Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану
Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна 09.10.2019 Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна
.