Для автолюбителів України і Росії модель F3 від BYD є одним з прикладів вдалого автомобіля. Витривалі і невибагливі японські двигуни, опрацьована і перевірена ходова - основа надійного автомобіля. Але і при його експлуатації періодично виникають певні проблеми. Тим більше що запчастини БІД Ф3 далекі за якістю від японських.
Після покупки автомобіля в першу чергу слід звернути увагу на додаткову обробку кузова. Метал, що використовується у виготовленні, не дуже високої якості, до того ж на нього нанесений мінімальний шар грунтовки. Як результат – досить швидка корозія порогів, колісних арок, низу дверей. А якщо ви хочете поліпшити і акустичний комфорт, не зайвою буде і шумоізоляція.
Ще одна наша рекомендація – установка ветровиков на двері. Без них дощ задуває в салон, а зустрічні потоки вітру при сухій погоді не дозволяють з комфортом подорожувати з відкритими вікнами. Ну, і, звичайно ж, – килимки в салон, оскільки нові авто ними не комплектуються.
Що стосується надійності вузлів і агрегатів, то у мотора 1,6 є проблема частого виходу з ладу маслозйомних поршневих кілець. Причина – використання неякісного палива, чого в наших умовах, на жаль, не уникнути. Ознаки – підвищена витрата масла. Лікування – заміна всіх кілець комплектом (окремо не продаються). В іншому з цим двигуном проблем не помічено.
У силового агрегату об'ємом 1,5 таких симптомів не зустрічається. Зате є інша тонкість його обслуговування: необхідність регулярно регулювати клапана. Робити це потрібно з періодичністю в 40-50 тисяч кілометрів. Або ж – за потреби, якщо почули при роботі двигуна цокаючий звук цих деталей. До речі, обидва мотора – ліцензійні японські. До них можна цілком легко підібрати аналоги хорошої якості. У тому числі – і на нашому сайті.
Інтернет магазин Chery.net.ua надасть професійну допомогу в підборі аналогів до оригінальних запчастинах БІД Ф3, запропонує оптимальний вибір для вашого випадку, швидко відправить куплені деталі в будь-який регіон України.
Що стосується коробки передач, до неї нарікань немає. Працює непогано, хіба що іноді можуть виникнути труднощі з включенням третьої передачі. Але навіть при цьому КПП ходить довго і впевнено. Тим більше, що дана проблема виникає далеко не у всіх. А ось недовговічність головного циліндра зчеплення вже більш поширена проблема. Причому вона може виникнути як на 60 000 кілометрів пробігу, так і після 100 тисяч. Десь у цьому ж проміжку «вмирає» і саме зчеплення.
Що стосується ходової частини, то найпоширеніша хвороба – слабкі стійки і втулки стабілізатора. Їх термін служби – від 10 до 20 тисяч. Але якщо підібрати аналоги (можна знайти і японського виробництва), то ситуація вирівнюється.
Ступичні підшипники і амортизатори виходжують близько 50 000 кілометрів. Якщо вас не напружує такий середній ресурс, то сміливо купуйте оригінальні запчастини БІД Ф3. Якщо хочете підвищити витривалість – звертайтеся до наших фахівців, і вони підберуть вам ці деталі кращої якості.
Є нарікання на Шруси, але ось вони ходять непогано. За однієї умови: якщо зберігається цілісність їх пиляків. А ось гумові вироби, як раз, в цьому автомобілі залишають бажати кращого. Мабуть із-за складу самої гуми швидко зношуються не тільки різні пильники, але і сайлентблоки. В цілому ж ходова частина потребує заміни по колу після 80 000 кілометрів пробігу.
Що стосується електрики, тут зустрічаються такі проблеми: пересихання ізоляції проводки, закисання контактів, перегорання ламп, вихід з ладу генератора. Останній, як правило, вимагає заміни ще в період гарантійних зобов'язань (як і зустрічається проблема з необхідністю міняти рульову рейку). А ось з регулярною заміною ламп (часто – по два рази в рік) доведеться змиритися. До речі, міняти їх дуже незручно.
Є нарікання до якості «рідних» високовольтних проводів і свічок. Хоча, багато в чому це залежить від місця складання: різні заводи використовують запчастини BYD F3 різних виробників. А ось вихід з ладу котушок запалювання – це вже загальна проблема даного автомобіля.
Варто окремо сказати про датчиках. Їх довговічність – не передбачувана. Можна від'їздити і 100 000, нічого не змінюючи, а можна за половину цього пробігу пару раз поміняти їх все по колу. Часто поширена проблема – обрив датчика АБС взимку. Лікується тільки заміною. Або ж – відмовою від антиблокувальної системи.
Незважаючи на, здавалося б, великий оберемок перерахованих проблем, як правило, вони не проявляються одночасно. Тому власники цих автомобілів цілком задоволені своїм придбанням.
Власне, модель стала першим самостійним проектом компанії. Зважаючи на те, що розробка власних двигунів і КПП на заводах BYD на той момент була не налагоджена, всі агрегати закуповувалися у японських виробників або вироблялися по ліцензії. Зовні автомобіль практично повністю копіює седан Toyota Corolla Е 120, за невеликою зміною бамперів і світлотехніки, а так само відмінним оформленням салону.
В Україну модель поставлялася з двома типами бензинових двигунів. Мотор об'ємом 1,6 – це майже точна копія двигуна Mitsubishi 4G18, аналог якого встановлювався на Лансери 9-го і 10-го покоління. А ось силовий агрегат об'ємом 1,5 літрів – це представник L-серії від Honda. Обидва вони комплектувалися тільки механічною коробкою передач, яка так само закуповувалася у японського Міцубісі.
Що стосується ходової частини, то вона практично аналогічна донорської від Toyota. Звідси і широкі можливості по підбору запчастин БІД Ф3 по ходової частини, які можуть істотно збільшити пробіг до наступного ремонту, і надійність підвіски в цілому.
Автомобіль BYD F3 входить в ТОП 5 світового рейтингу в класі седан за обсягами реалізації. Загальні продажі з 2005-го року далеко перевалили за 1 000 000 примірників. Особливу популярність він отримав на теренах колишнього СРСР за надійність ходової на наших дорогах. Модель оснащена усіма необхідними опціями сучасного автомобіля на кожен день - від CD або MP3 до ABS і EBD систем активної безпеки.
Відгуки клієнті
Сергей Антонюк
На длинных расстояниях, при 2000-2300 оборотах начала мигать (лампочка на приборке) Датчик масла (если давал газу,то уже после 2000-2300 мигание исчезали... менял датчик давления масла - результат - 0. При этом уровень масла был в норме. Оказалось нужна замена масляного насоса, он приклиневал. А я то думал что, ему ещё ездить и ездить... Насос покупал оригинальный в полной комплектности. Тот сняли новый подкинули. Ситуацию замена поменяла радикально!
Бугров Василий
Порядок и сам процесс замены ступичного подшипника на BYD F3 не так уж и затратный по времени. - https://youtu.be/pwoFm82ZZpg. Если имеется в арсенале инструмент, тиски, прес...и хоть какие-то навыки) Подшипник хорош! Не Koyo конечно, но тоже вариант провереный, ходит отлично, париться не нужно. Это оригинал есть что. И да кстати, стопорное кольцо не забудьте заказать, оно здесь на сайте имеются
Николай
Старый кулак снять была ещё та проблемка. А новый уже пошёл как по маслу) Кулак без дефектов литья, ровный, без трещин, не вызывает никаких сомнений. Размеры отверстий точные, борозд или следов установки обнаружено не было! Всем советую брать
Войчук Екатерина
Подскажите пожайлуста могу ли я сама выбрать дополнительную упаковку стекла, разумеется за отдельную плату? На сайте Новой почты есть специальные ящики для автостекла - https://novaposhta.ua/ru/bolee_30_kg. Знакомая как-то заказывала на автомобиль говорит все супер, она довольна! Просто есть волнение что в упаковке от автомагазина оно может прийти с некими дефектами. Это мой первый опыт в покупке и пересылке стекла . Поэтому и столько паники))
Владимир
Нравится работа сайта и менеджеров. Не могу это не отметить, так как являюсь уже постоянным клиентом магазина, от того времени когда купил себе китайца. Пробег с новыми амортизаторами 500 км, едут хорошо, на отстрел жёстковаты, но сдерживают на отлично. Производство Aftermarket, у него много доступных вариаций запчастей как всегда. А магазин Chery.net молодцы и дальше смекалку не теряйте!
Артур
Спасибо менеджеру за подбор. Пришлось делать ремонт двигателя и много чего посоветовали докупить. По факту сверился со списком с мастером он подтвердил что все нужно. Товар качественный. Ремонт окончен, автомобиль на ходу
Игорь
Товар оплачивал на карту но товар у меня так что без обмана. Товар приехал в обрешетке что не дешево по доставке, но главное целый. В процессе установки проблем не возникло. По зазорам все отлично
Егор
Товар идет не оригинальный и крепиться саморезами но выглядит надежнее. Придеться менять в етом случае еще правый но защита у етих гораздо лучшая
Вадим
Нужно было сцепление и решил почитать отзыви о недорогих производителях. В итоге выбрал Profit исходя из цены и похвальних кометариев. Товар приехал. Каждая запчасть отдельно упакована в общем с виду солидно. Поменял, работает
Николай
Покупал практически все запчасти по ремонту двигателя от KIMIKO и качество гораздо выше цены. Отличный бюджетный вариант так же подготовил список по ходовой части и уже наверняка знаю какого производителя!