(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Запчастини БІД ф3

Сортувати за:
  Назва (А -> Я)   Назва (Я -> А)   По популярності   По рейтингу   По ціні (дешевше)   По ціні (дорожче)
84
759
2640
932
205
422
337
1133
474
715
129
1858
596
437
182
2533
551
932
286
467
478
100
29
65
1858
26
273
606
717
605
677
340
154
1249
305
116
341
521
223
347
625
193

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 31

BYD F3 і його поширені проблеми

Для автолюбителів України і Росії модель F3 від BYD є одним з прикладів вдалого автомобіля. Витривалі і невибагливі японські двигуни, опрацьована і перевірена ходова - основа надійного автомобіля. Але і при його експлуатації періодично виникають певні проблеми. Тим більше що запчастини БІД Ф3 далекі за якістю від японських.

Після покупки автомобіля в першу чергу слід звернути увагу на додаткову обробку кузова. Метал, що використовується у виготовленні, не дуже високої якості, до того ж на нього нанесений мінімальний шар грунтовки. Як результат – досить швидка корозія порогів, колісних арок, низу дверей. А якщо ви хочете поліпшити і акустичний комфорт, не зайвою буде і шумоізоляція.

Ще одна наша рекомендація – установка ветровиков на двері. Без них дощ задуває в салон, а зустрічні потоки вітру при сухій погоді не дозволяють з комфортом подорожувати з відкритими вікнами. Ну, і, звичайно ж, – килимки в салон, оскільки нові авто ними не комплектуються.

Що стосується надійності вузлів і агрегатів, то у мотора 1,6 є проблема частого виходу з ладу маслозйомних поршневих кілець. Причина – використання неякісного палива, чого в наших умовах, на жаль, не уникнути. Ознаки – підвищена витрата масла. Лікування – заміна всіх кілець комплектом (окремо не продаються). В іншому з цим двигуном проблем не помічено.

Каталог запчастин БІД Ф3

У силового агрегату об'ємом 1,5 таких симптомів не зустрічається. Зате є інша тонкість його обслуговування: необхідність регулярно регулювати клапана. Робити це потрібно з періодичністю в 40-50 тисяч кілометрів. Або ж – за потреби, якщо почули при роботі двигуна цокаючий звук цих деталей. До речі, обидва мотора – ліцензійні японські. До них можна цілком легко підібрати аналоги хорошої якості. У тому числі – і на нашому сайті.

Інтернет магазин Chery.net.ua надасть професійну допомогу в підборі аналогів до оригінальних запчастинах БІД Ф3, запропонує оптимальний вибір для вашого випадку, швидко відправить куплені деталі в будь-який регіон України.

Що стосується коробки передач, до неї нарікань немає. Працює непогано, хіба що іноді можуть виникнути труднощі з включенням третьої передачі. Але навіть при цьому КПП ходить довго і впевнено. Тим більше, що дана проблема виникає далеко не у всіх. А ось недовговічність головного циліндра зчеплення вже більш поширена проблема. Причому вона може виникнути як на 60 000 кілометрів пробігу, так і після 100 тисяч. Десь у цьому ж проміжку «вмирає» і саме зчеплення.

Що стосується ходової частини, то найпоширеніша хвороба – слабкі стійки і втулки стабілізатора. Їх термін служби – від 10 до 20 тисяч. Але якщо підібрати аналоги (можна знайти і японського виробництва), то ситуація вирівнюється.

Ступичні підшипники і амортизатори виходжують близько 50 000 кілометрів. Якщо вас не напружує такий середній ресурс, то сміливо купуйте оригінальні запчастини БІД Ф3. Якщо хочете підвищити витривалість – звертайтеся до наших фахівців, і вони підберуть вам ці деталі кращої якості.

Є нарікання на Шруси, але ось вони ходять непогано. За однієї умови: якщо зберігається цілісність їх пиляків. А ось гумові вироби, як раз, в цьому автомобілі залишають бажати кращого. Мабуть із-за складу самої гуми швидко зношуються не тільки різні пильники, але і сайлентблоки. В цілому ж ходова частина потребує заміни по колу після 80 000 кілометрів пробігу.

Що стосується електрики, тут зустрічаються такі проблеми: пересихання ізоляції проводки, закисання контактів, перегорання ламп, вихід з ладу генератора. Останній, як правило, вимагає заміни ще в період гарантійних зобов'язань (як і зустрічається проблема з необхідністю міняти рульову рейку). А ось з регулярною заміною ламп (часто – по два рази в рік) доведеться змиритися. До речі, міняти їх дуже незручно.

Є нарікання до якості «рідних» високовольтних проводів і свічок. Хоча, багато в чому це залежить від місця складання: різні заводи використовують запчастини BYD F3 різних виробників. А ось вихід з ладу котушок запалювання – це вже загальна проблема даного автомобіля.

Запчастини БІД Ф3 купити в Україні

Варто окремо сказати про датчиках. Їх довговічність – не передбачувана. Можна від'їздити і 100 000, нічого не змінюючи, а можна за половину цього пробігу пару раз поміняти їх все по колу. Часто поширена проблема – обрив датчика АБС взимку. Лікується тільки заміною. Або ж – відмовою від антиблокувальної системи.

Незважаючи на, здавалося б, великий оберемок перерахованих проблем, як правило, вони не проявляються одночасно. Тому власники цих автомобілів цілком задоволені своїм придбанням.

БІД Ф3 – майже «японець» з Китаю

Власне, модель стала першим самостійним проектом компанії. Зважаючи на те, що розробка власних двигунів і КПП на заводах BYD на той момент була не налагоджена, всі агрегати закуповувалися у японських виробників або вироблялися по ліцензії. Зовні автомобіль практично повністю копіює седан Toyota Corolla Е 120, за невеликою зміною бамперів і світлотехніки, а так само відмінним оформленням салону.

В Україну модель поставлялася з двома типами бензинових двигунів. Мотор об'ємом 1,6 – це майже точна копія двигуна Mitsubishi 4G18, аналог якого встановлювався на Лансери 9-го і 10-го покоління. А ось силовий агрегат об'ємом 1,5 літрів – це представник L-серії від Honda. Обидва вони комплектувалися тільки механічною коробкою передач, яка так само закуповувалася у японського Міцубісі.

Автозапчастини на BYD F3

Що стосується ходової частини, то вона практично аналогічна донорської від Toyota. Звідси і широкі можливості по підбору запчастин БІД Ф3 по ходової частини, які можуть істотно збільшити пробіг до наступного ремонту, і надійність підвіски в цілому.

Автомобіль BYD F3 входить в ТОП 5 світового рейтингу в класі седан за обсягами реалізації. Загальні продажі з 2005-го року далеко перевалили за 1 000 000 примірників. Особливу популярність він отримав на теренах колишнього СРСР за надійність ходової на наших дорогах. Модель оснащена усіма необхідними опціями сучасного автомобіля на кожен день - від CD або MP3 до ABS і EBD систем активної безпеки.

Відгуки клієнті

Артур

Спасибо менеджеру за подбор. Пришлось делать ремонт двигателя и много чего посоветовали докупить. По факту сверился со списком с мастером он подтвердил что все нужно. Товар качественный. Ремонт окончен, автомобиль на ходу

Игорь

Товар оплачивал на карту но товар у меня так что без обмана. Товар приехал в обрешетке что не дешево по доставке, но главное целый. В процессе установки проблем не возникло. По зазорам все отлично

Егор

Товар идет не оригинальный и крепиться саморезами но выглядит надежнее. Придеться менять в етом случае еще правый но защита у етих гораздо лучшая

Вадим

Нужно было сцепление и решил почитать отзыви о недорогих производителях. В итоге выбрал Profit исходя из цены и похвальних кометариев. Товар приехал. Каждая запчасть отдельно упакована в общем с виду солидно. Поменял, работает

Николай

Покупал практически все запчасти по ремонту двигателя от KIMIKO и качество гораздо выше цены. Отличный бюджетный вариант так же подготовил список по ходовой части и уже наверняка знаю какого производителя!

Василий

Спасибо Вам большое за нелегкий труд. Свою часть работы выполнили на высокий бал! Суппорт уже у меня, машину загнал на замену. Суппорт полностью собран, ребята на СТО просто подкинут и погнал. Покатаюсь малёхо, потом конкретно отпишусь что да как

Александр

Я бы сказал что данная оригинальная опора переднего амортизатора - финансовая альтернатива Каябе!)))

Мирослав Агаров

У меня рулевые наконечники выходили где-то тысяч 100-115 ... люфта нет, но уже есть свободный ход. Буду менять на такие же самые. Кто хочет ездить, а не ремонтировать, той покупает наконечники рулевых тяг, именно CTR ( Корея)

Богдан

Kimiko это производитель запчастей из тайваня , по сути тотже китай. Качество отличное

Крижанівський Віталік

купив 2 шт. таких підшипників у генератор в кінці цього року. Вони ідуть як закритого типу. Пробіг уже складає 17 тис. км все працює без проблем. Рекомендую !!!!!!

Корисні статті

Реставрація опори амортизатора Чері Амулет А11, А15 29.04.2021 Реставрація опори амортизатора Чері Амулет А11, А15
Як зняти передній бампер на Шевроле Авео Т250, як кріпиться бампер 24.04.2021 Як зняти передній бампер на Шевроле Авео Т250, як кріпиться бампер
Троїть двигун ЗАЗ Сенс, заміна контакту в роз 10.04.2021 Троїть двигун ЗАЗ Сенс, заміна контакту в роз
Чому клине двигун Шевроле Епіка 09.04.2021 Чому клине двигун Шевроле Епіка
Як визначити Ланос польської збірки 04.03.2021 Як визначити Ланос польської збірки
Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року 27.02.2021 Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року
.