(050) 770 21 09

Пн-Сб 8:40-19:30

(067) 901 84 08

(050) 155 73 65

RU | UA

Запчастини Джилі EX7

694
539
435
592
577
42
2133
122
526
1076
4388
3152
2133
105
5
811
1021
169
244
2641
632
205
187
937
367
405
135
281
7640

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Geely Emgrand X 7 (EX7) – перший в історії марки кросовер, що відноситься до міжнародної класифікації К1. Напевно, тому виробник дуже ретельно підійшов до його розробки, витративши на неї чимало часу із залученням неоціненній допомозі ззовні. 
Так, наприклад, над інтер'єром і екстер'єром працювали дизайнери з відомої італійської студії Джорджетто Джуджаро, який доклав свою руку до вельми відомими моделями минулих і нинішніх років по всьому світу. І в 2012-му році EX7 вперше був показаний публіці.
В обслуговуванні автомобіль – не найдешевший в модельному ряді компанії. 
Це пояснюється в першу чергу тим, що він досить великий і важкий (витрата палива), а так само тим, що ця модель – одна з найсвіжіших у виробника, і у ній використовуються вже досить дорогі, але якісні запчастини до джилі ікс 7 .
В Україну цей автомобіль потрапив тільки через рік, але досить швидко став на складальний конвеєр Кременчуцького автоскладального заводу, де до цього вже побували більш ранні моделі Джилі. Пропонується покупцям з трьома бензиновими моторами – 1.8, 2.0 і 2.4 літра. Останній поставлявся з автоматичною шести ступінчастою коробкою, в той час, як перші два – з п'яти ступінчастою механікою. 
Всі двигуни – досить надійні і невибагливі, хоча краще ставляться до бензину хорошої якості (з октановим числом 92-95). А спар ка силовий агрегат – КПП зарекомендувала себе досить непогано.
Лаконічний дизайн можна так само назвати і досить практичним – видна рука майстра. 
Що стосується матеріалів, то у версіях в різних версіях виконання оздоблення так само відрізняється один від одного (в тому числі – і за якістю). 
Іноді виникають проблеми з електронікою і замками (склопідйомники, замки багажника і т. д.), що найчастіше лікується по гарантії.
А ось з кузовом є слабкі сторони: в тих місцях, де є пластикові накладки або метал стикується з пластиком, можливе виникнення ранніх вогнищ іржі, і за цим треба стежити.
Що стосується ходової частини і вузлів, в яких регулярно доводиться міняти розхідники, загальних хвороб не помічено. 
Іноді є проблеми зі стійками переднього стабілізатора поперечної стійкості, які можуть вийти з ладу на перших 20 тисячах кілометрів, але тут більше залежить від умов експлуатації, ніж про загальну проблему. 
А ось з чим проблема є – так це з якістю вітчизняної збірки, з-за якої іноді доводиться скористатися гарантійними зобов'язаннями виробника.
.