(050) 770 21 09

Пн-Сб 8:40-19:30

(067) 901 84 08

(050) 155 73 65

RU | UA

Запчастини Джилі EX7

105
405
400
508
239
546
539
251
536
1402
1012
61
116
122
57
502
435
937
201
146
400
371
2133
323
312
135
3529
409
1267
148
61
2133
103
94
1267
297
526
189
24
49
312
79
631
3320
4554

1 2 3 4 5 6

Geely Emgrand X 7 (EX7) – перший в історії марки кросовер, що відноситься до міжнародної класифікації К1. Напевно, тому виробник дуже ретельно підійшов до його розробки, витративши на неї чимало часу із залученням неоціненній допомозі ззовні. 
Так, наприклад, над інтер'єром і екстер'єром працювали дизайнери з відомої італійської студії Джорджетто Джуджаро, який доклав свою руку до вельми відомими моделями минулих і нинішніх років по всьому світу. І в 2012-му році EX7 вперше був показаний публіці.
В обслуговуванні автомобіль – не найдешевший в модельному ряді компанії. 
Це пояснюється в першу чергу тим, що він досить великий і важкий (витрата палива), а так само тим, що ця модель – одна з найсвіжіших у виробника, і у ній використовуються вже досить дорогі, але якісні запчастини до джилі ікс 7 .
В Україну цей автомобіль потрапив тільки через рік, але досить швидко став на складальний конвеєр Кременчуцького автоскладального заводу, де до цього вже побували більш ранні моделі Джилі. Пропонується покупцям з трьома бензиновими моторами – 1.8, 2.0 і 2.4 літра. Останній поставлявся з автоматичною шести ступінчастою коробкою, в той час, як перші два – з п'яти ступінчастою механікою. 
Всі двигуни – досить надійні і невибагливі, хоча краще ставляться до бензину хорошої якості (з октановим числом 92-95). А спар ка силовий агрегат – КПП зарекомендувала себе досить непогано.
Лаконічний дизайн можна так само назвати і досить практичним – видна рука майстра. 
Що стосується матеріалів, то у версіях в різних версіях виконання оздоблення так само відрізняється один від одного (в тому числі – і за якістю). 
Іноді виникають проблеми з електронікою і замками (склопідйомники, замки багажника і т. д.), що найчастіше лікується по гарантії.
А ось з кузовом є слабкі сторони: в тих місцях, де є пластикові накладки або метал стикується з пластиком, можливе виникнення ранніх вогнищ іржі, і за цим треба стежити.
Що стосується ходової частини і вузлів, в яких регулярно доводиться міняти розхідники, загальних хвороб не помічено. 
Іноді є проблеми зі стійками переднього стабілізатора поперечної стійкості, які можуть вийти з ладу на перших 20 тисячах кілометрів, але тут більше залежить від умов експлуатації, ніж про загальну проблему. 
А ось з чим проблема є – так це з якістю вітчизняної збірки, з-за якої іноді доводиться скористатися гарантійними зобов'язаннями виробника.
.